رئیس شاخه دیپلماسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی طی دیدار با فرستاده‌های آمریکا، درباره تحولات اخیر سوریه و لزوم ممانعت از تثبیت حضور ایران و حزب‌الله در این کشور صحبت کرد.

رایزنی مقام امنیتی صهیونیست با فرستاده‌های آمریکا درباره ایران و سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، بعد از انتشار گزارشات ضد و نقیض از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «المزه» در غرب دمشق، مقامات وزارت جنگ این رژیم با فرستاده‌های دولت آمریکا دیدار کردند.

«زُهَر پالتی» رئیس شاخه دیپلماسی-امنیتی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه با «جیمز جفری» و «جوئل رایبورن» فرستاده‌های واشنگتن به منطقه، دیدار و درباره سوریه صحبت کرد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» به نقل از سخنگوی دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در این دیدار درباره تحولات اخیر میدانی سوریه صحبت شده و پالتی سیاست‌های «آویگدور لیبرمن» درباره بحران این کشور را برای آمریکایی‌ها توضیح داد.

مقامات امنیتی-نظامی صهیونیست در دیدار با این نمایندگان آمریکایی، بر لزوم ممانعت از تثبیت حضور نظامی ایران و حزب‌الله در سوریه و همچنین حفظ منافع امنیتی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی تاکید کردند.

پالتی همچنین ضمن تاکید بر روابط نزدیک آمریکا و رژیم صهیونیستی، اهمیت ویژه دستگاه‌های امنیتی-نظامی تل‌آویو در کمک به آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ایران را برشمرد.

این هیأت قرار است با لیبرمن نیز دیدار و گفت‌وگو کند.

این در حالی است که بامداد یکشنبه منابع محلی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «المزه» در غرب دمشق و وقوع انفجارهای متعدد در این پایگاه خبر دادند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها