معاون صدا جزئیات چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و نحوه برگزاری آن را تشریح کرد.

جزئیات برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نشست تشریح جزئیات چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو صبح امروز با حضور حمید شاه آبادی معاون صدا و نمایندگان رسانه‌های جمعی در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، شاه آبادی در سخنانی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا به طور جدی موضوع خلاقیت را از بستر این جشنواره استخراج کنیم، تصریح کرد: در دنیای کنونی که میدان رقابت رسانه‌ای تغییر کرده و مدیریت تولید را تحت الشعاع قرار داده است، باید بتوانیم در بستر جشنواره بین‌المللی رادیو خلاقیت‌ها و بسترهای نوینی را ایجاد کنیم.

معاون صدا با اشاره به اینکه رادیویی‌ها پرتلاش، قانع و کم توقع هستند که اگر به آنها میدان داده شود، اتفاقات بزرگی را در بستر رسانه رقم می‌زنند، افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی رادیو فرصتی برای کشف و شناخت نیروهای خلاق و استعدادهای جدید است که می‌تواند زمینه‌ساز بروز ایده‌ها و افکار نو در رسانه رادیو باشد. علاوه بر این با توجه به تحولات بین المللی و رخدادهایی که در جهان در حال اتفاق است، برگزاری جشنواره بین المللی رادیو در این برهه زمانی را لازم و ضروری می‌سازد.

وی استفاده از خرد و تفکر جمعی برای برگزاری شایسته چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آنچه از شورای سیاستگذاری این دوره از جشنواره انتظار داریم این است که با ایجاد بارش فکری، تمام توان خود را در راستای ارائه مدل مؤثر و موفق از جشنواره ارائه کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها