ساری- رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از آغاز رزمایش خدمت رسانی گروه های جهادی با حضور ۴۵۰ گروه در استان خبر داد.

آغاز رزمایش خدمت رسانی گروه‌های جهادی در  استان مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ غلامرضا شریعتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه رزمایش خدمت رسانی تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در این رزمایش ۴۵۰ گروه جهادی، ۴۵۰ پروژه را اجرا می کنند.

وی اضافه کرد: ساخت ۹۰ واحد مسکونی برای محرومین با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط گروه های جهادی در این رزمایش آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران یادآور شد: در این راستا پروژه های عمرانی در ۱۴ محله کم برخوردار در شهرهای ساری، قائم شهر، نما، بابل، فریدونکنار، آمل و نور با اعتبار ۴ میلیارد تومانی اجرا خواهد شد.

شریعتی از حضور ۵۰ گروه جهادی پزشکی در محلات حاشیه نشین شهرها خبر داد و گفت: ۴ پروژه مشترک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شامل آبرسانی در بابل، میاندورود و بهشهر و تامین ۱۰ سری جهیزیه را در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون با مشارکت مردم و مجمع خیرین، ۲۵ میلیارد تومان برای رفع محرومیت هزینه کردیم و امسال نیز ۵ میلیارد تومان دیگر هم هزینه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از ساخت ۷۴۶ مسکن برای محرومین در استان خبر داد و افزود: اگر نهادهای حمایتی پای کار بیایند، سپاه پاسدارن با پتانسیل موجود آمادگی دارد تا برای همه محرومین استان مسکن بسازد.

شریعتی در پاسخ به سوال قدس آنلاین از ساخت ۵۳ واحد مسکونی ۸۰ متری برای زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد و یادآور شد: در این راستا ۵۰ میلیارد تومان هزینه شد که ۵۰ درصد آن توسط مجمع خیرین استان تامین گردید.

وی با اشاره به اینکه کارگاه بسیج سازندگی مازندران در کرمانشاه فعال است، اعلام آمادگی کرد: در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، فعالیت خود را در مناطق زلزله زده ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها