ایلام- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: پنج شنبه و جمعه هفته جاری، جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می شود.

ایلام؛ آماده برپایی جشن عاطفه ها

ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام  روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال با شعار «لبخند مهر بسته به مهر شما» در دو دو مرحله همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار می شود، اظهارداشت: مرحله عمومی این جشن با رویکرد ارتباط باخیرین، مجامع، صنوف و ... ازابتدای تیرماه آغاز و تاکنون ادامه دارد و تاکنون بیش از ۹ میلیارد معادل ۳۵ درصد کل برنامه هدف این نهاد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ بنر اطلاع رسانی در معابر عمومی سطح شهر نصب شده و افزون بر این یک هزار برگ پوستر تبلیغاتی برای توزیع در بین عموم مردم و خیرین آماده شده است، افزود: جشن اصلی همزمان با سراسر کشور در استان، با استقرار ۱۷ پایگاه اصلی و الکترونیکی در معابر عمومی مراکز شهرستان ها و بخش ها روز پنج شنبه ۱۵ شهریور و همچنین روز جمعه در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان این مطلب که در سال گذشته بیش از ۱۹ میلیارد ریال در جشن عاطفه ها کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد، ادامه داد: امیدواریم که در سال جاری با حمایت مردم خیر و نیک اندیش استان، کمک های نقدی و غیرنقدی بیشتری برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شود.

ضیاء رضایی از برگزاری جشن دیگری در روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در مدارس استان با حضور دانش آموزان، اولیاء و خیرین نیک اندیش با نواختن زنگ عاطفه ها در حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبرداد و بیان داشت: جشن عاطفه ها،   همه ساله با همکاری مشترک صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج سازندگی سپاه و مشارکت فعال سازمانها، نهادها، کارکنان قشرهای مختلف اجتماعی بویژه خیرین و نیکوکاران و موسسات خیریه و ... توسط کمیته امداد امام در آستانه بازگشایی مدارس با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ احسان و نیکوکاری و رفع بخشی از نیازهای دانش آموزان مناطق محروم استان  برگزار می شود.

وی همچنین به روش های ارسال کمک های نقدی غیرحضوری اشاره کرد و گفت: برای تسهیل در ارسال کمک های مردمی، پایگاه های الکترونیکی در سطح معابر اصلی شهرها برپا خواهد شد و افزون بر این خیرین عزیز می توانند با شماره گیری کد #۸۸۷۷*۰۸۴* و انتخاب گزینه طرحهای ویژه، سپس گزینه جشن عاطفه ها  در جشن کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به مزیت کمک از طریق کد دستوری فوق، بیان کرد: دیگر هموطنانمان نیز می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری بیان شده کمک های خود را برای دانش آموزان مناطق محروم استان ایلام اهدا کنند.

ضیاء رضایی یادآور شد: ۶۵ هزار پاکت ویژه جشن عاطفه ها برای جمع آوری کمک های دانش آموزان و اولیاء آنها در روز ۱۱ مهرماه تهیه شده که با همکاری آموزش و پرورش در زمان مناسبی بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها