همدان- مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه در خصوص ساماندهی نیروی انسانی مشکلی نداریم، گفت: با مشکلاتی در حوزه آموزش ضمن خدمت معلمان مواجهیم.

ساماندهی نیروی انسانی در همدان/ وجود مشکلاتی در حوزه آموزش ضمن خدمت معلمان

به گزارش قدس آنلاین، محمد پورداوود در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پرداختن به موضوع مدرسه‌محوری یکی از اولویت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که امسال به آن توجه شده است، اظهار کرد: طرح تعالی در دوره دبیرستان و طرح تدبیر در دوره ابتدایی در مدارس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از براساس مصوبات جلسات گذشته اقداماتی از قبیل ساماندهی نیروی انسانی با اولویت مدرسه‌محوری و اهتمام به مراکز کمتر توسعه یافته در دستور کار قرار گرفت، افزود: ثبت‌نام صد درصدی دانش‌آموزان انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در مدرسه باید تجلی‌بخش سیاست مدرسه‌محوری و تفویض اختیارات به مدارس باشد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی مدارس، فرایندی مستمر و پایان‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه مدرسه یک سازمان یا مجموعه‌ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش‌آموزان تعریف شده است، گفت: امسال طرح تدبیر در راستای تعالی و ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در مدارس استان اجرا می‌شود.

پورداوود با بیان اینکه انجام پروژه مهر یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است، یادآور شد: با اجرای این پروژه می‌توانیم بهار تعلیم و تربیت را بدون چالش برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص ساماندهی نیروی انسانی مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که در خصوص آموزش‌ ضمن خدمت معلمان بیان شد کاملاً حرف درست و منطقی است و این در حالی است که برخی از کتاب‌ها به بازار نیامده تا بتوانیم بر اساس آن آموزش‌ها را پیش ببریم.

لازم به یادآوری است در این جلسه مصطفی خزاعی (مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان همدان) طی حکمی از طرف استاندار به سمت مشاور استاندار در امور آموزشی و فرهنگی منصوب شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها