بجنورد-مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی ۸۲ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه ها در استان خبر داد و گفت: طبق سال‌های گذشته همزمان با سراسر کشور پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی از ۱۵ شهریور ماه در استان برپا می‌شوند.

برپایی ۸۲ پایگاه جشن عاطفه‌ها در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس اهرابی در نشست خبری جشن عاطفه ها، با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد گفت: امسال پیش بینی می کنیم این رقم به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

وی افزود: این پایگاه‌ها روز جمعه این هفته هم در مصلاها و پایگاه های نماز جمعه و مهرماه هم در مدارس خراسان شمالی مستقر خواهند شد.

اهرابی افزود: در حال حاضر ۵ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و هزار و ۳۰۰ دانشجو نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم خیر ونیکوکار استان با کمیته امداد؛ از مردم شریف استان خواست تا کمک های خود را بصورت نقدی ارایه دهند تا از یک سو لوازم به صورت سلیقه دانش آموزان نیازمند تهیه شود واز سوی دیگر کرامت جامعه هدف حفظ شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی خاطر نشان کرد: با حمایت از کالای ایرانی، به ترتیب اقلام نقدی ،پوشاک (کیف، کفش ولباس نو مدارس)و لوازم و التحریر در اولویت کمک از سوی مردم قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها