بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۳ نفر از یک باند حرفه ای با ۲۵ فقره سرقت لوازم صوتی و تصویری از مغازه در سطح استان خبر داد.

انهدام باند سارقان مغازه با ۲۵ فقره سرقت در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت های زنجیره ای از مغازه های صوتی و تصویری با شگرد شکستن شیشه سکوریت و سرقت تلویزیون و لپ تاپ و ... و با توجه به ایجاد نگرانی در بین صنف مربوطه، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یکی از اعضای اصلی این باند حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند، افزود: در تحقیقات بعمل آمده از این متهم مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه سرقت از مغازه در شهرستان های شمالی کشور است.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه ماموران در بررسی های بعمل آمده دو نفر دیگر از اعضای این باند حرفه ای را نیز دستگیر کردند، خاطر نشان کرد: در بازجویی های بعمل آمده متهمان به ۲۵ فقره سرقت لوازم صوتی و تصویری از مغازه در سطح استان خراسان شمالی و همچنین در تعدادی از استان های همجوار اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست تا با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار های پلیسی از وقوع این گونه موارد پیشگیری نمایند و در صورت نیاز می توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲ دستگاه خودروی پراید سرقتی در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی و دستگیری یک سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع دو مورد سرقت خودرو در شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف را صادر نمودند، افزود: راننده خودرو بلافاصله با روئیت ماموران اقدام به فرار نمود که در نتیجه ماموران انتظامی در یکی از خیابان های اطراف شهرستان موفق به توقیف خودرو شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خودرو توقیفی به همراه راننده برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال گردید.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه فرد مورد نظر در تحقیقات به عمل آمده به سرقت دو دستگاه خودروی پراید در این شهرستان اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضائی و هر دو خودروی سرقتی نیز تحویل مالباختگان گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها