مدافع جوان تیم ملی ایران بعد از تجربه بازی در جام جهانی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در راه جام ملت های آسیا است.

مجید حسینی: تیم ازبکستان یکی از قدرت های آسیا است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجید حسینی مدافع جوان تیم ملی ایران بعد از درخشش در رقابت های جام جهانی به عنوان یک ستاره آینده دار به تیم ترابزون ترکیه پیوست.

او باردیگر توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و احتمالا یکی از بازیکنان اصلی سرمربی پرتغالی درجام ملت های امارات خواهد بود.

سیدمجید حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت:« اردوی خوبی است. چند روزی است تمرینات را شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم رفته رفته بهتر شویم.» او با اشاره به بازی دوستانه برابر ازبکستان هم گفت:« بازی سختی با ازبکستان داریم. آن ها تیم خوبی  هستند و از طرفی  انتظارها  از ما بالا رفته است. امیدوارم خوب کار کنیم و برای جام ملت های آسیا به خوبی آماده شویم.»


او درباره اینکه آیا ازبکستان می تواند حریف مناسبی برای تیم ایران در جهت آماده سازی باشد گفت:«تیم ازبکستان یکی از قدرت های آسیا است از طرفی آن ها تیمشان جوان شده است. ما قبل از جام جهانی یک بازی دوستانه در آزادی با ازبکستان داشتیم و این تیم نشان داد تیم خیلی خوبی است.» او افزود:« بازی های جام جهانی تمام شده و ما باید با قدرت بازی ها را ادامه بدهیم.»


مدافع ثابت استقلال در ادامه درباره اینکه تغییرات در تیم ازبکستان آیا ممکن است این تیم را تبدیل به یک حریف خیلی دشوار کند گفت:« خب شرایط بازی های دوستانه فرق می کند. ازبکستان تغییراتی داشته اما ما نباید آن ها را خیلی بزرگ کنیم . باید  بازی خودمان را بکنیم و  امیدوارم نتیجه بگیریم و برای جام ملت ها آماده باشیم.»


او همچنین درباره رقیبانش مرتضی پورعلی گنجی و آرمین سهرابیان در پست دفاع وسط گفت:« همه بازیکنانی که اینجا هستند فوق العاده اند ، هم آرمین سهرابیان و هم مرتضی پورعلی گنجی از بهترین ها هستند و همه ما باید تلاش کنیم که بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم تا دست سرمربی تیم کاملا باز باشد.»


مدافع تیم ملی در جام جهانی که قبلا عنوان کرده بود به دلیل اینکه پژمان منتظری به دستشویی رفته او فیکس شده بعد از اینکه کی روش این موضوع را در نود تکذیب کرد او نیز گفت:«آن حرف یک شوخی بود...»

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها