بجنورد- مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: تا پایان مرداد ماه آمار مصدومین معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان که ادعای مصدومیت در تصادف داشته‌اند، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۱۵ درصدی مصدومین تصادف در استان+ تعداد مصدومین به تفکیک زن و مرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی خراسان شمالی، دکتر سلحشور مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی افزود: تعداد مصدومین تصادف معاینه شده تا پایان مرداد ماه سال جاری، دو هزار و ۲۹۰ نفر است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، یک هزار و ۹۹۵ نفر بود.

عضو شورای قضایی استان افزود: متاسفانه درتابستان هر سال شاهد اوج گرفتن تعداد مصدومین تصادفات در استان هستیم و امسال نیز از این امر مستثنی نبود به طوریکه بیشتر مصدومین معاینه شده تاکنون مربوط به مرداد ماه با تعداد ۵۴۹ نفر وکمترین تعداد در خرداد ماه با تعداد ۳۹۶ نفر بود.

سلحشور گفت: بررسی آمار تفکیک شهرستانی تعداد مصدومین تصادفات نشان داد که قریب به نیمی از مصدومین تصادفات استان در بجنورد معاینه شده اند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب بیشترین مصدوم معاینه شده در شهرستان بجنورد با تعداد یک هزار و ۱۰۱ نفر است و پس از آن شهرستانهای شیروان با ۴۱۰ نفر، آشخانه ۲۸۲ نفر، اسفراین ۲۵۱ نفر، جاجرم ۱۳۱ نفر و فاروج با تعداد ۹۸ نفر قرار دارند و شهرستان راز با تعداد ۱۳ نفر مصدوم تصادف پنج ماهه کمترین تعداد این آمار را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: از تعداد کل دو هزار و ۲۹۰ نفر مصدوم ۵ ماهه استان ۶۹۹ نفر زن و یک هزار و ۵۹۱ نفر مرد بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها