معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که تهدیدات امروز رژیم صهیونیستی در نتیجه ناتوانی این رژیم در برابر لبنان است، چرا که می‌داند چیزی را با جنگ نمی‌تواند به دست بیاورد.

شیخ نعیم قاسم: رژیم صهیونیستی می‌داند از جنگ با لبنان چیزی به دست نمی‌آورد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در سخنانی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی امروز در برابر محور مقاومت هزاران محاسبه را پیش روی خود انجام می‌دهد.

وی در این سخنانی، تاکید کرد که تعداد تهدیداتی که دشمن امروز مطرح می‌کند مرتبط با ناتوانی این رژیم در مقابله با لبنان است، چرا که می‌داند مقاومت آمادگی بالایی برای دفاع و مقابله با هر جنگ احتمالی اسرائیل دارد.

شیخ قاسم تأکید کرد که دشمن اسرائیلی از ۱۲ سال پیش و بعد از اینکه مقاومت آنها را از لبنان بازگرداند، دچار بازدارندگی شده و می‌داند نمی‌تواند چیزی را از طریق جنگ به دست آورد.

‌در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی اخیرا فاش کردند که حزب‌الله به تازگی موفق شده به سامانه‌های هدایت دقیق مبتنی بر «جی .پی. اس» دست یابد و این موجب می‌شود تا راکت‌های سنگین مقاومت به موشک‌های دقیق مبدل شوند.

روزنامه «جروزالم پست» به نقل از یک مقام ارشد سابق موساد با اذعان به تحول موشکی حزب الله لبنان نوشت، حزب الله اینک می‌تواند راکت‌های سنگین ساخت خود را به موشک‌های دقیق تبدیل کند.

«نفتالی گرنوت» معاون سابق موساد در نشست «هرتزیلیا» با اعتراف به این مسئله گفت که این فعل و انفعال مرحله جدیدی در رشد توانمندی حزب الله در ساخت راکت‌های پیشرفته و برد بلند و با دقت هدف‌گیری بالا به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، این مسئله موجب می‌شود که قدرت حزب الله در نبرد آینده احتمالی با اسرائیل «مهلک‌تر» شود.

این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ادامه اظهار نظر خود درباره توانمندی نیروهای مقاومت حزب الله لبنان گفت، اعتماد به نفس حزب‌الله به خاطر پیروزی در عرصه سوریه افزایش یافته است.

به نوشته این روزنامه،گرانوت با اشاره به شکست عملیات نظامی تل آویو در انتقال فن‌آوری نظامی به حزب الله گفت: «با وجود تلاش اسرائیل برای جلوگیری از انتقال سلاح‌های پیشرفته، حزب‌الله به نسبت گذشته بسیار قوی‌تر است. نیروهای حزب‌الله موشک‌های ضد هوایی، ضد تانک و اخیرا تعداد کمی سامانه‌های هدایت دقیق مبتنی بر جی .پی. اس دریافت کرده‌اند که به آن‌ها کمک می‌کند تا راکت‌های سنگین را به موشک‌های دقیق تبدیل کنند.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها