۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 619061

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: با انتقال این جوانان به تیم ملی بزرگسالان، وضعیت بهتر از قبل شده و مطمئن هستم که کشتی صاحب مدال‌های زیادی خواهد شد.

اکبرنژاد: کشتی صاحب مدال‌های زیادی خواهد شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تقی اکبرنژاد در مورد مسابقات جهانی اسلوواکی که در روزهای پایانی شهریور ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: همه نفرات ملی پوش تجربه حضور در میدان بین المللی دارند، اما تیم امسال با ترکیب جدیدی روانه مسابقات جهانی خواهد شد. در هر ۱۰ وزن همه نفرات جدید هستند و از تیم سال گذشته هیچ کشتی‌گیری در ترکیب تیم اعزامی به اسلوواکی نیست. نکته جالب این است که ۹۰ درصد این تیم، سال آینده هم شرایط حضور در تیم جوانان را دارند، در واقع به جز ملی پوش ۱۲۰ کیلو، بقیه همه می‌توانند به جهانی بعدی هم بروند.

وی با تاکید بر اینکه تیم جوانان برای کسب بهترین جایگاه عازم اسلوواکی می‌شود، تصریح کرد: هدف ما چیزی جز این نیست که با همه توان‌مان روی تشک حاضر شویم و بهترین نتایج را کسب کنیم، در همه اوزان هم شانس مدال داریم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم خیلی راحت کشتی گرفتیم، البته که نمی‌شود این رقابت‌ها را با جهانی مقایسه کرد.

اکبرنژاد در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند ادامه دهنده راه نوجوانان باشد که به تازگی با اقتدار قهرمان جهان شده اند، گفت: رده سنی نوجوانان را نمی‌شود با جوانان مقایسه کرد، ولی این قول را می‌دهم که بهترین کشتی‌ها را بگیریم. تیم ما سال گذشته در حالی که تنها چهار ماه بود مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته بودم، سوم جهان شد و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشیم.

این مربی کشتی استان تهران تاکید کرد: همین جوانان وقتی به تیم بزرگسالان منتقل شوند، وضعیت کشتی باز هم بهتر از قبل خواهد شد. این نفرات آینده خوبی دارند. مطمئن هستم که به زودی دوباره کشتی صاحب مدال‌های زیادی خواهد شد و این رشته باز هم توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها