فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین عنوان کرد: ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود که نخستین روز آن با رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ داود بهرامی ظهر روز دوشنبه در نشست خبری با جمعی از رسانه های استان قزوین اظهار داشت: هر سال همزمان با فرارسیدن سالروز دفاع مقدس، برنامه ها و فعالیت های مختلفی برگزار می شود و همواره آمادگی لازم را داریم تا اسلام را در برابر دشمن و استکبار زنده نگه داریم.

وی افزود: دفاع همچنان ادامه دارد و امروز دشمن جنگ اقتصادی را علیه کشور آغاز کرده است و امروز با دستان خالی در برابر این دشمن ایستاده ایم و در سالهاری جنگ تحمیلی نیز توکل به خدا، رهبری و اتحاد مردم موجب شد تا در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی‌(ع) قزوین بیان کرد: اگر امروز با توان قدرت از ظرفیت های خود استفاده کنیم مسلما در برابر دشمن موفق خواهیم بود و باید از ۸ سال دفاع مقدس درس بگیریم و از هفته دفاع مقدس درس بگیریم.

بهرامی خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در هفته دفاع مقدس طی سالجاری همچون سالهای گذشته پیش بینی شده است که از نمونه آن می توان به رژه نیروهای مسلح، برگزاری برنامه های بصیرتی، یادواره شهداء، اردوی راهیان دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه قزوین، برگزاری نشست های بصیرتی و برنامه آبروی محله اشاره کرد.

وی عنوان کرد: ۲۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در قزوین برگزار می‌شود که نخستین روز آن با رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه آغاز می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین یادآور شد: همچنین در هفته دفاع مقدس، تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در پنجم مهرماه، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، برپایی نمایشگاه عکس و نواخته شدن زنگ مقاومت و شجاعت در مدارس صورت می گیرد.

بهرامی گفت: برنامه های یادواره شهداء به شکل حوزه، استانی و شهرستانی برگزار می شود در حالی که برگزاری برنامه های آبروی محله در محل زندگی شهید و در مقابل درب منزل آن شهید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین نیز در این نشست مطرح کرد: نظام اسلامی به دنبال تعالی فرهنگی، اقتصادی، فردی و اجتماعی است و برای نظام جامع کشور هم دشمن جامع وجود دارد که باید برنامه ریزی هایی متناسب با این نظام محقق شود.

حجت الاسلام مهدی مهدی جو خاطرنشان کرد: هجمه های بسیاری هرروز به کشور وارد می شود که این شرایط نشان دهنده رشد و پیشرفت کشور است که بدخواهان را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال تعالی فرهنگی، اجتماعی، علمی و فردی است و دشمنان که به همه ابعاد رشد ایران اسلامی کار دارند می خواهند نگذارند این موفقیتها تداوم یابد، مطرح کرد: امروز تمام حکومت ها بر این امر واقفند که برای بقا باید براساس قوانین خود، با سایر ملت ها تعامل و اتحاد داشته باشند و امروز اگر حکومتی هماهنگ نباشد، موفق نخواهد بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: اتحادحکوکمت و ملت لازمه دفاع از تمامیت ارضی یک حکومت است که تحقق این امر در شرایط امروزی لازم است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها