فرمانده سپاه سبزوار گفت: سبزوار میزبان رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول الله می‌شود.

سبزوار میزبان رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول الله(ص) می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ امین‌الله مظلوم اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش محمد رسول‌الله(ص) در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریورماه سال جاری در سبزوار برگزار می‌شود و در روز نخست رزمایش چهار گردان بیت‌المقدس سبزوار پس از ستون کشی در سطح شهر در محل اردوگاه قدس مستقر می‌شوند.

فرمانده سپاه سبزوار بیان کرد: اجرای تمرینات تاکتیکی و آمادگی رزم شبانه از مهم‌ترین برنامه‌های رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) دو است. در روز دوم رزمایش نیز ۱۰ گردان بیت‌المقدس و کوثر در محل اردوگاه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اجرای رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) دو  ادامه داد: هدف از برگزاری رزمایش امیدآفرینی، روحیه بخشی و انسجام‌بخشی به بسیجیان و مردم است و بسیجیان ارکان اقتدار و امنیت مردمی نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در هر شرایط آمادگی دفاع از این مرزوبوم را داشته باشند.

مظلوم اعلام آمادگی بسیج برای پیگیری مطالبات عمومی مردم و کمک به مسئولان را از دیگر اهداف برپایی این رزمایش دانست و ادامه داد: بسیج عزمی جدی و راسخ برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن دارد و امروزه دشمنان پس از طریق فشار اقتصادی به‌دنبال ایجاد فشار عملی یعنی اغتشاش و درگیری در داخل کشور هستند بنابراین بسیج با برگزاری این رزمایش عزم جدی خود را برای مقابله با فشار عملی دشمن نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهداف بسیج خاطرنشان کرد: بسیج برای مقابله با جنگ روانی و اقتصادی دشمن همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده و در موقع حساس و بحرانی کشور حضوری فعال و مؤثر داشته است. همچنین ۱۵ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم به مناطق محروم سطح شهرستان سبزوار اعزام می‌شوند.

مظلوم یادآور شد: مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) دو در یکی از روزهای هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سبزوار برگزار می‌شود و سه گردان بیت‌المقدس این شهرستان برای حضور در تجمع عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله دو به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها