نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح افزایش تعداد نمایندگان که اوایل ماه آینده به هیئت رئیسه مجلس ارائه خواهد شد ، با فزایش ٢ نماینده به خراسان رضوی تعداد نمایندگان استان به عدد ۲۰خواهد رسید.

 نمایندگان استان۲۰ تایی خواهند شد/درباره پدیده افشاگری خواهم کرد

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمانفردر ادامه افزود: در این طرح قرار است یک نماینده به حوزه انتخابیه مشهد و کلات ویک نماینده‌ به حوزه  تربت حیدریه و مه ولات اضافه شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: عقیده ما بر این است که خراسان رضوی به نمایندگان بیشتری نیاز دارد و این تعداد کافی نیست .
حجت الاسلام پژمانفر اظهار داشت: هرفرد و دستگاهی که در موضوع پدیده مقصر است باید مجازات شود و برخورد قانونی با انها صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: متاسفانه شرایط به گونه ای شده است که همه مردم را مقصر می دانند در صورتی که این طور نیست و مردم در این ماجرا هیچ تقصیری ندارند.
عضو مجمع نمایندگان استان افزود: چهار سال است که مردم به خاطر موضوع پدیده دچار مشکلات مختلف شده اند و حتی زندگی برخی از انها فلج شده است .
حجت الاسلام پژمانفر اظهار داشت: سرمایه مردم در این پروژه از بین رفت و این مطابق با عدالت نیست ، باید یک کار کارشناسی صورت بگیرد و ضرری که به مردم در طول این چند سال وارد شد به طریقی جبران شود و حداقل اصل سرمایه مردم به آنها بازگردانده شود.
وی افزود: در مناظره ای در مجموعه پدیده کوتاهی دولت و برخی دستکاه ها را در این پروژه افشا خواهم کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها