خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گزارشی از کمک‌های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه‌های سال ۹۷ ارائه کرد.

مردم نیکوکار خراسان شمالی در جشن عاطفه‌ها یک میلیارد کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام اینکه مردم نیکوکار این استان طی مرحله اول جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد کمک‌ کردند، تأکید کرد: این رقم، آمار اولیه است و ما همچنان شاهد کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها هستیم.

عباس اهرابی با یادآوری اینکه مردم خیر این استان بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی به جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود:۱۷۷ میلیون تومان از این کمک‌ها نیز به‌صورت نقدی به دانش آموزان اهداشده است.

وی بابیان اینکه کمک‌های مردم نوع‌دوست استان خراسان شمالی با اولویت مناطق محروم بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع می‌شود، تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده قبل از آغاز سال تحصیلی به دست دانش آموزان نیازمند می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و یک هزار و ۷۰۰ دانشجوی نیازمند در این استان چشم‌انتظار کمک‌های خیران و مردم نیکوکار هستند، گفت: مردم می‌توانند برای سرعت بخشی به خدمات‌رسانی به این دانش آموزان از طریق سامانه #۰۵۸*۸۸۷۷* برای اهدای کمک‌های نقدی خود به جشن عاطفه‌ها اقدام کنند.

وی یادآور شد: مرحله نهایی این جشن در ۱۱ مهرماه سال جاری با حضور دانش آموزان و اولیای آن‌ها در مدارس این استان برگزار می‌شود.

شایسته ذکر است که سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به این کمک‌ها به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها