خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان و هیئت همراه بر آسفالت راه روستایی تاکید کرد.

آسفالت راه روستایی اولویت نخست بنیاد مسکن خراسان شمالی باشد

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان و هئیت همراه  بر آسفالت راه های روستایی استان به عنوان یکی از اولویت های این نهاد با هدف افزایش رضایتمندی مردم منطقه تاکید کرد.

محمدرضا خباز افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور فرمان امام راحل(ره) در اول انقلاب با هدف کمک به قشر ضعیف جامعه تشکیل شد و در سال های گذشته توفیقات و آثار پر خیر و برکت فراوانی داشته و به لحاظ تفکر و حرکت جهادی یکی از نهادهای انقلابی است.

وی ادامه داد: روستانشینان در خراسان شمالی ۴۵ درصد از جمعیت کل استان را تشکیل داده اند که به عنوان ظرفیتی مهم مطرح است و ما باید به عنوان مسئولان این نظام با ارائه خدمات بیشتر و بهبود وضعیت اشتغال در مناطق روستایی از مهاجرت آنان به شهرها جلوگیری کنیم.

دکتر خباز تصریح کرد: اجرای طرح هادی در روستاها موجب ماندگاری مردم می شود و با توجه به پیش بینی اعتبارات فراوان دولت تدبیر و امید برای بهبود فضای کسب و کار در مناطق روستایی امکان ارتقای این شاخص نیز وجود دارد تا با پیگیری و اجرای این امور حتی مهاجرت معکوس از شهرها به ویژه مناطق حاشیه نشین به روستاها را نیز شاهد باشیم.

بر اساس این گزارش، علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی در ابتدای دیدار گزارشی از عملکرد پیشین و برنامه عملیاتی آینده حوزه کاری خود ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها