معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در معابر پایتخت از امروز تا ۱۵ مهر ماه خبر داد.

فعالیت‌های عمرانی در تهران از امروز ممنوع شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ مسعود جبارزاده معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به افزایش حجم ترافیک در روزهای پایانی شهریور ماه و آغاز مهرماه اظهار کرد: از سوی پلیس راهور و مسئولان شهری برای روان‌سازی و مدیریت ترافیک معابر شهر تهران تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است.

وی افزود: با هماهنگی شهرداری تهران فعالیت‌های عمرانی در معابر شهر از امروز متوقف شده و این ممنوعیت تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: هدف از اجرای این محدودیت، روانسازی جریان ترافیک در معابر پایتخت است.

سرهنگ جبارزاده با اشاره به اعمال ممنوعیت‌ برای تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در ساعات آغازین صبح طی دو هفته ابتدایی مهر ماه تصریح کرد: از تاریخ یکم تا ۱۱ مهر ماه تردد وانت‌بارها و کامیونت‌های ویژه حمل بار از ساعت ۶ صبح تا ۹ صبح در معابر پایتخت ممنوع است و ماموران در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این زمینه حتما با آن برخورد خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها