سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه در تمام دنیا تلاش برای گرفتن اطلاعات از تیم مقابل رخ می‌دهد، گفت: خط هافبک و خط حمله پرسپولیس نقطه قوت این تیم است.

جواد نکونام: پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و خواهد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فردا چهارشنبه پرسپولیس و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: خوشحالیم که جلوی پرسپولیس بازی می کنیم. بعد از سالها دوری از لیگ برتر، آرزویی است برای هواداران نساجی و مردم مازندران. امیدوارم که این مسابقه با نتیجه برای ما همراه باشد.

وی درباره حضور جاسوس پرسپولیس در تمرین نساجی و طعنه باشگاه پرسپولیس به اعتراض باشگاه نساجی، گفت: در این مورد بحثی نداریم. آمدند سر تمرین ما را نگاه کنند. ما هم توانستیم این فرد را بیرون کنیم. با این مسائل غریبه نیستم و حتی اعتراضی در مصاحبه هایم نداشتم. در تمام دنیا این اتفاقات می افتد. هر تیمی حق دارد از تیم مقابل اطلاعات بگیرد. شما نگاه کنید تیم ملی انگلیس در جام جهانی اقداماتی انجام می دهد تا کسی از تمریناتش تصویربرداری نکند. 

سرمربی نساجی ادامه داد: این اتفاق برای من چیز جدیدی نیست. اینکه ما را تمسخر کردند هم به جای گفتن «دست شما درد نکند» است که با تغییر زمان این مسابقه با درخواست پرسپولیس موافقت کردیم. نمی خواهیم پرسپولیس مقابل تیم های دیگر لطمه بخورد.

نکونام درباره اینکه آیا برانکو در زمان سرمربیگری اش در تیم ملی هم چنین کاری کرده بود؟ گفت:  من آن موقع بازیکن بودم. اگر هم این کار را کرده است، مربی حرفه ای بوده است. هیچ ایرادی هم نیست. 

سرمربی نساجی درباره اشتباهات داوری علیه تیمش در لیگ برتر گفت: بیشترین ضرر را از این ناحیه در لیگ برتر تیم نساجی داشته است بخصوص در بازی با تراکتورسازی. به سلامت تمام داوران اطمینان داریم و می دانیم داوران انسان هایی هستند که اشتباهاتشان سهوی است. من مشکلی با این موضوع ندارم که داور هفته قبل چه کار کرده است. مطمئنم آقای کرمانشاهی داور خوبی است.

نکونام درباره دیدار با پرسپولیسی که دو هفته نتیجه مطلوب نگرفته است و برنامه اش برای این بازی گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. با یک یا دو بازی این تیم را قضاوت نمی کنم. پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و خواهد بود. فردا می بینید که به چه شکلی بازی می کنیم.

وی درباره برنامه اش برای خط هافبک پرسپولیس گفت: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می شناسیم. خط هافبک پرسپولیس و خط حمله این تیم از نقاط قوتشان است. می دانیم کار سختی داریم. مهمتر اینکه جلوی هواداران پرسپولیس بازی می کنیم و این شرایط را به سمت پرسپولیس می چرخاند. ما هم می خواهیم خودمان را ثابت کنیم، اینکه با بودن هوادارانی که فردا در ورزشگاه حضور دارند، لیگ برتر بدون نساجی یک چیز کم داشته است. 

نکونام درباره سهمیه باقی مانده نساجی برای جذب بازیکن آزاد و اینکه بازیکن خارجی مدنظر دارد یا داخلی، گفت: بازیکن خارجی را یا باید فیلم بازی اش را ببینم یا باید بیاید تست بدهد. بازیکنانی که مورد تاییدم نبودند، عملکردشان پایین تر از حد انتظار بود. اگر بازیکن آزاد وجود داشته باشد که بتواند به ما کمک کند، قطعا او را جذب می کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا نساجی مقابل پرسپولیس بسته بازی می کند؟ اظهار کرد: فردا برنامه هایمان را در زمین پیاده می کنیم. درست نیست بگویم فردا قرار است چه کار کنیم. بعد از سالها بازگشت به لیگ برتر قرار است مقابل پرسپولیس بازی کنیم. ان شاءالله بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه هم بگیریم. هر تیمی بازی با هر شیوه ای را باید بلد باشد. این موضوع چندان اهمیتی ندارد که بخواهند بقیه چه نقدی کنند. مهم این است که طبق نظم کاری پیش برویم و به خواسته های خود برسیم. هم دفاع کردن را باید بلد باشیم و هم اینکه چگونه حمله کنیم. فلسفه من در تیم هایی که مربیگری می کنم تغییر نمی کند.

سرمربی نساجی بار دیگر درباره حضور آنالیزور پرسپولیس در تمرین این تیم صحبت کرد و گفت: گفتم که مهم نیست از تیمم جاسوسی شود. من باید فضای تمریناتم را باز بگذارم و هر تیمی هرگونه آنالیزی خواست از تمرینات ما داشته باشد. 

نکونام درباره مطالباتش از باشگاه استقلال هم تاکید کرد: با من تماس گرفته اند ولی هنوز پرداختی صورت نگرفته است.

سرمربی نساجی در پایان درباره حضور هواداران این تیم در بازی با پرسپولیس گفت: هواداران همواره تیم را تشویق کرده اند و تشویق شده اند و نه تنبیه. خوشحالم در چنین فضایی کار می کنم. من و بازیکنانم به داشتن این هواداران که ما را در هیچ شهری تنها نمی گذارند، افتخار می کنیم. مطمئنم آنها فردا هم به ورزشگاه می آیند. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها