پویش مردمی «مشق احسان» از خیریه ها و گروههای جهادی سراسر کشور دعوت کرد برای کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند سراسر کشور به این پویش بپیوندند.

فراخوان گروه‌های جهادی و خیریه‌ها برای پیوستن به پویش «مشق احسان»

به گزارش خبرنگار اجتماعی قدس آنلاین، پویش مردمی «مشق احسان» که با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدای شهریور ماه آغاز به کار کرده است جهت هم افزایی هر چه بیشتر فعالیت گروههای جهادی و خیریه ها در کمک رسانی به این دانش آموزان اعلام کرد این تشکل ها در سراسر کشور با پیوستن به این پویش می توانند معادل دو برابر هزینه پرداختی خود بسته های لوازم التحریر متنوع تهیه شده توسط این پویش را دریافت و به دانش آموزان اهدا نمایند.

گفتنی است پیش از این بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با پیوستن به این کمپین اعلام آمادگی کرد جهت کمک به پویش معادل کل کمکهای جمع آوری شده توسط این پویش را به آن اضافه نماید.

پویش مشق احسان تا ابتدای مهر ماه به کار خود ادامه می دهد و آماده دریافت کمکهای مردمی از طریق سامانه *4030# و همکاری با کلیه تشکل های خیریه و گروههای جهادی سراسر کشور است. گروههای جهادی و خیریه ها جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیوستن به این کمپین میتوانند با دبیرخانه پویش به شماره تلفن 02188902321 داخلی 164 و 165 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها