مدیر شبکه جهانی امام رضا(ع) گفت: ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم شبکه جهانی امام رضا(ع) به صورت زنده پخش می‌شود.

پخش زنده ویژه برنامه‌های دهه اول محرم شبکه جهانی امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین،توکلی زاده اظهار داشت: پخش زنده برنامه‌های شبکه امام رضا(ع) به زبان عربی آغاز شده است وبرنامه اذان‌گاهی به صورت روزانه ۳۰ دقیقه قبل از نماز مغرب و عشاء به افق مشهد به مدت یک ساعت به صورت زنده روی آنتن خواهد رفت و پس از آن دو برنامه ضبط شده با نام دارالمرحمه ویژه عرب زبانان پخش خواهد شد.
توکلی زاده بیان کرد: «فیروزج» ویژه برنامه‌ای است که هر شب به مدت ۵۰ دقیقه پس از نماز مغرب و عشاء از شبکه جهانی امام رضا(ع) پخش می‌شود.
وی ادامه داد: پخش زنده برنامه ای از بین‌الحرمین از دیگر برنامه های شبکه جهانی امام رضا(ع) است که از ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ دقیقه ارائه می‌شود.
این مسئول در شبکه جهانی امام رضا(ع) با اشاره به برنامه‌های تولیدی این شبکه، عنوان کرد: ویژه برنامه «انیس القلوب» با حضور کارشناسان، شاعران و مداحان عرب زبان هر شب به مدت ۹۰ دقیقه از ساعت ۲۱:۳۰ با موضوع سبک زندگی امام حسین(ع) به صورت زنده از شبکه جهانی امام رضا(ع) پخش می شود.
وی تصریح کرد: از سخنرانی‌های سید حسن نصرالله در لبنان و برنامه‌های تامینی که در شبکه جهانی امام رضا(ع) وجود دارد در میان ویژه برنامه‌های تهیه شده استفاده خواهد شد.
لازم به ذکر است، شبکه جهانی امام رضا(ع) در ماهواره نایل ست با فرکانس ۱۰۹۲۲ ورتیکال ۲۱۵۰۰ قابل دریافت است. برنامه های زنده شبکه امام رضا(ع) هم‌زمان در یوتیوب به آدرس imamrezatv و کانال اینستاگرامی با شناسه imamreza.tv قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

برچسب‌ها