قائم مقام ستاد اربعین و زیارت شهرداری مشهد گفت: بیشتر هزینه‌های ما مربوط به اخذ ویزاست که ما در تلاش هستیم با همکاری ستاد ملی اربعین از ویزای رایگان یا حداقلی استفاده کنیم.

بیشتر هزینه‌ها اربعین مربوط به اخذ ویزاست

به گزارش قدس آنلاین، حسین حسامی اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی و زیارت شهرداری مشهد با موافقت شورای اسلامی شهر و دستور شهردار شروع به‌کار کرده است. تاکنون چندین جلسه برگزار شده است و کمیته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ما در اربعین در دو محور نظافت خیابان‌های اطراف حرم مطهر امیرالمومنین(ع) و حمل‌ونقل مسافران با صد دستگاه اتوبوس فعالیت خواهم داشت. تصمیم ما این است که نظافت در خیابان‌های اطراف حرم، میدان صورت‌العشرین و ابتدای بزرگراه طریق‌الحسین(ابتدای جاده نجف به کربلا) صورت بگیرد.

قائم مقام ستاد اربعین و زیارت شهرداری مشهد افزود: ما پیش بینی می‌کنیم میزان کار ما به اندازه سال‌های ۹۵ و ۹۶ باشد. در خصوص حمل‌ونقل با ستاد ملی اربعین هماهنگی‌های اولیه انجام شده است. احتمالا مسیر ما مانند سال گذشته از دیوانیه به نجف و بالعکس باشد.

حسامی تصریح کرد: ما در خصوص پاکبان‌ها و حمل‌ونقل از ظرفیت‌های خودمان استفاده می‌کنیم. پاکبان‌ها از طریق گزینش انتخاب می‌شوند و همه آن‌ها زیارت اولی هستند و به نجف مشرف نشدند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته خدمات شهری ما حدود ۶۰۰ نفر خواهد بود. با افزایش سرانه اتوبوس‌های مشهد به ناوگان و سرویس‌دهی در شهر خللی وارد نمی‌شود. بیشتر هزینه‌های ما مربوط به اخذ ویزا است که ما در تلاش هستم با همکاری ستاد ملی اربعین از ویزای رایگان یا حداقلی استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها