خوزستان -سردار حسن شاهوارپور گفت: رزمایش اقتدار نیروهای بسیج با نام سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲۵ شهریور در استان خوزستان برگزار می شود.

برگزاری رزمایش اقتدار نیروهای بسیج از ۲۵ شهریور/ ۱۲۰ برنامه مختلف توسط گروه‌های جهادی سپاه انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری رزمایش حضرت محمد رسول الله (ص) ۲ با اشاره به این مهم که اعزام گروه های جهادی از ۲۵ شهریور با حضور ۵۷ ارگان انجام می شود؛ گفت: ۲۵ شهریورماه در استان خوزستان رزمایش اقتدار نیروهای بسیجی با نام سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ انجام ‌می‌شود و در اولین گام، فراخوانی بسیجیان است که که بویژه در حاشیه شهرها و روستاهای استان انجام می‌شود، در گام دوم سازماندهی نیروها و مرحله سوم اعزام از محل نماز جمعه اهواز به مرکز شهر خواهد بود.

سردار حسن شاهوارپور افزود: همراه با آن برنامه هایی با مشارکت امداد امام و بنیاد برکت از ۹ شهریور داشته ایم که ۱۸۰ گروه را برای کارهای جهادی چون ساخت خانه بهداشت؛ زیبا سازی و مرمت ۸۰۰ خانه، ساخت ۲۰۰ باب منزل برای محرومین، توزیع اقلام، ویزیت بیماران محروم و کمک رسانی در امر کشاورزی توسط مهندسین کشاورزی را داشته ایم.

وی با بیان اینکه قرار است توسط گروه‌های جهادی ۱۶۰ مدرسه نوسازی و مرمت شوند؛ عنوان کرد: کارهای آموزشی و فرهنگی نیز اقدامات دیگری هستند که این گروه‌ها در این ایام انجام خواهند داد و در برنامه های دیگر تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس؛ شرکت در صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی قبور شهدا، نشست بصیرتی و تبیین انقلاب اسلامی انجام می شود، و به طور کل ۱۲۰ برنامه مختلف در این مناسبت برگزار می شود.

شاهوار پور آمادگی در رزمایش را برای کاهش تهدیدات و همچنین هزینه‌های مواجه شدن با مشکلات مفید دانسته و ادامه داد: در شرایط امروزی جامعه برای مقابله با احتکار باید همراه با مردم اقدام کرد گو اینکه سپاه تمام تلاش خود برای تخلفات گوناگون از جمله تخلف اقتصادی همواره داشته است.

این سردار در پایان نیز خاطر نشان کرد: با وجود اینکه دشمنان هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه مقاصد خود کرده اند ولی راه به جایی نبرده اند و به همین دلیل دشمن تلاش می کند جنگی نرم و اقتصادی را برای تحت فشار قرار دادن مردم منطقه به کار گیرد و ما همه سعی خود را می کنیم تا مبارزه های خود را دو چندان کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.