برادر حجت‌الاسلام تولایی گفت: حجت‌الاسلام محمد تولایی اکنون در بخش آی سی یو بستری و در کما است و پزشکان قطع امید کرده‌اند و تنها یک درصد امید است که آن هم مگر معجزه‌ای رخ دهد.

پزشکان از بهبود طلبه مضروب مشهدی قطع امید کرده‌اند
محمود تولایی گفت: تاکنون پلیس پاسخی به ما درخصوص علت حادثه و فرد ضارب نداده است و تنها می‌گویند که پیگیر هستند. 

وی درباره آخرین وضعیت برادر خود بیان کرد: ایشان اکنون در بخش آی سی یو بستری و در کما است و پزشکان قطع امید کرده‌اند و تنها یک درصد امید است که آن هم مگر معجزه‌ای رخ دهد وگرنه با وضعیتی که برادرم در بیمارستان دارد فعلا مغز جواب نداده و پزشکان می‌گویند تا مغز جواب ندهد و فعالیتش را شروع نکند کاری از دستشان برنمی‌آید و تنها با دستگاه زنده است.

تولایی با بیان اینکه برادرم را ابتدا به بیمارستان امدادی بردند اما اکنون در بیمارستان قائم(عج) بستری است، اظهار کرد: در امدادی گفتند که چاقو یک سانتی‌متر بالاتر از قلب اصابت کرده اما دیروز یکی از پزشکان گفت که در زمان عمل متوجه شدند که پارگی در قلب نیز اتفاق افتاده است اما با جراحتی که در قلب بوده باز هم قلب کار خود را انجام می‌داد. 

وی ادامه داد: اکنون مشکل محمد قلب نیست مشکل وی مغزی است که اگر جواب و عملکردی نشان دهد احتمال زنده ماندن او وجود دارد در غیر این صورت دیگر تمام است.

برادر طلبه مضروب با چاقو تصریح کرد: با اخلاقیات و روحیاتی که از برادرم سراغ دارم هیچ خصومتی با کسی نداشت و نیاز است همه بدانند که هیچ نزاع و درگیری در کار نبود. 

تولایی اضافه کرد: محمد در ماشین خود نشسته بود که ضارب با موتور به خودرو نزدیک می‌شود و ضربه‌ای با چاقو می‌زند و فرار می‌کند اما همه به گونه‌ای وانمود می‌کنند که نزاع و درگیری بوده است تا از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها