البرز- دبیر اتحادیه قصابان کرج با بیان این که گوشت وارداتی به بازار عرضه خواهد شد گفت: متاسفانه بیش از ۱۰ سال است که چند تن از دلالان بر کشتارگاه ها تسلط داشته و عرضه گوشت را تحت اختیار خود در آورده اند.

جولان ۱۰ ساله دلالان در بازار گوشت کرج/ گوشت وارداتی عرضه می‌شود

حسین ابویی دبیر اتحادیه قصابان کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر گوشت های وارداتی با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه ها و مراکز خرید عرضه می شود این در حالی است که انتظار داریم اداره صنعت و معدن با ترخیص گوشت خارجی از سردخانه ها عرضه آن را به قصابی ها واگذار کند.

وی با اشاره به کاهش تقاضای مردم گفت: متاسفانه قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته و این موضوع قابل مشاهده است البته در یک هفته گذشته با توجه به عرضه گوشت خارجی قیمت گوشت ایرانی ثبات یافته است.

دبیر اتحادیه قصابان کرج به قیمت گوشت ایرانی موجود در بازار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت ۶۲ هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت ۶۵ هزار تومان عرضه می شود که امیدواریم با توزیع گوشت های وارداتی قیمت گوشت ایرانی کاهش پیدا کند.

ابویی با بیان این که بیش از ۵۰۰ قصابی در کرج فعالیت دارد گفت: باتوجه به بازرسی مکرر اتحادیه شاهد تخلف چندانی از سوی قصابی های موجود در شهر کرج نیستیم.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار داریم اداره صنعت و معدن وتجارت استان نهایت همکاری را جهت مقابله با دلال ها اعمال کند و جهت سهولت در خرید مردم عرضه گوشت وارداتی را به قصابی ها واگذار کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها