۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 622549

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری و پراکنده باران از عصر امروز نهم مهر ماه مناطقی از این استان را فرا خواهد گرفت.

رگبار خراسان رضوی را فرامیگیرد

به گزارش قدس آنلاین ؛ یحیی قاینی پور عصر دوشنبه  افزود: با عبور امواج ضعیف و به نسبت مرطوب از نیمه شمالی خراسان رضوی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر ابرناکی افزایش یافته و برای شمال غرب استان بارشهای خفیف و رگباری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت سرعت وزش باد در سطح خراسان رضوی افزایش یافته و در بخشهایی از نوار شرقی، نیمه جنوبی و جنوب استان مانند شهرستان سبزوار وزش باد به صورت لحظه ای و به نسبت شدید رخ خواهد داد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای در استان نیز طی روزهای آتی نوسان یک درجه ای دارد. بر این اساس بیشنیه دمای امروز و فردا هوا در مشهد 30 درجه پیش بینی شده و روز چهارشنبه به 29 درجه می رسد.
قوچان با کمینه دمای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 33 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از تایباد با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها