همدان-حجت‌الاسلام سید علی حسینی از توزیع روزانه ۳ هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدان خبر داد و گفت: در ایام اربعین حسینی امکان اسکان ۴۰۰ نفر را طی هر شب داریم.

اسکان ۴۰۰ نفر و توزیع روزانه ۳۰۰۰ پرس غذا بین زوار اربعین حسینی در استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه ، حجت‌الاسلام سید علی حسینی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از آمادگی اداره اوقاف و امور خیریه همدان برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد:‌ چند روز قبل از اربعین حسینی موکب حضرت زینب(س) در محل حسینیه چهارده معصوم(ع) شهر همدان و ورودی پل شهرک فرهنگیان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این موکب روزانه ۳ هزار پرس غذای گرم در بین زوار توزیع خواهد شد، گفت: غیر از توزیع غذای گرم، میان‌وعده و صبحانه در مدت هفت روز به زائران داده می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه خدمات ما بیشتر به زائران مسیر برگشت کربلا خواهد بود، گفت:‌ سه روز قبل اربعین حسینی و چهار روز بعد از آن خدمات به زائران ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق رایزنی صورت گرفته تقریباً ۴۰۰ تخته پتو برای اسکان زائران در حسینیه چهارده معصوم جمع‌آوری شده است، گفت: حسینیه در دو طبقه است که برای خانم‌ها قسمت بالا در نظر گرفته شده و طی هر شب ۴۰۰ نفر اسکان داده می‌شوند.

حسینی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امسال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برنامه‌ای برای برپایی موکب در شهر کربلا ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها