مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: مادران و زنان، همواره جزء آسیب‌ پذیرترین اقشار جامعه بوده که با توجه به شرایط موجود، باید به فکر تأمین آتیه خود باشند.

بیمه زنان خانه دار امری مهم و حیاتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام سهیلا ملکشاهی با اشاره به اینکه برای هر فردی  واجب  است در دوران کهولت سن  از تأمین مالی و دریافت مستمری برخوردار شود، اظهار داشت: این دغدغه‌ها برای زنان می‌تواند بیش از سایرین باشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه متاسفانه  اکثر بانوان جامعه به ‌عنوان اصلی‌ترین رکن هر خانواده از مزایای بیمه‌ای برخوردار نیستند، یادآور شد: عدم‌ برخورداری از بیمه می‌تواند چالشی در تأمین نیازهای مادی آنان در آینده باشد.

وی بر لزوم بیمه زنان خانه دار تاکید کرد و بیان داشت: با بررسی نیازهای زنان جامعه  می‌توان دریافت که ایجاد یک پس‌انداز برای آینده این قشر امری مهم و حیاتی است.

سهیلا ملکشاهی با بیان اینکه جامعه هدف  می توانند با کددستوری  #۱۴۲* و یا از طریق تلفن های همراه، و یا تماس با تلفن ۱۴۲۰  از وضعیت بیمه ای خود اطلاع پیدا کنند، خطر نشان ساخت؛ کارشناسان این سازمان آماده  پاسخگویی وخدمات دهی به جامعه هدف هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها