رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با مثلث تروریست‌پرور آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است.

۱۳ آبان روز مبارزه با مثلث تروریست‌پرور آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران طی سخنانی اظهار داشت: 13 آبان به عنوان روز مقابله با آمریکا که مظهر تروریسم است، باید گرامی داشته شود؛ زیرا در جهان امروز همواره نام تروریسم با نام آمریکا گره خورده است.

وی آمریکا، عربستان و رژیم‌صهیونیستی را به عنوان 3 ضلع مثلت تروریسم در دنیا دانست و افزود: خلق، هدایت، به‌کارگیری و پشتیبانی از تروریسم برعهده این سه کشور است. امروز جای پای آمریکا، عربستان و اسرائیل در حمایت از داعش به خوبی دیده می‌شود و هر جا که فرماندهان اصلی داعش نیاز به جابجایی داشته باشند، آمریکایی‌ها این کار را برای آنها انجام می‌دهند.

جلالی ادامه داد: عربستان و رژیم صهیونیستی نیز همواره تروریسم‌پرور و از پشتیبانان اصلی تروریسم بودند که برای نمونه می‌توان به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان به دست رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

رئیس پدافند غیرعامل با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد مرحله جدیدی از مبارزه با آمریکا هستیم،‌ عنوان کرد: امروز دشمن مرحله جدیدی از مبارزه با ما را آغاز کرده که طی آن ما با یک تهدید ترکیبی شامل عملیات روانی با بکارگیری رسانه‌ها، عملیات شناختی برای تاثیرگذاری بر مردم در راستای جنگ اقتصادی و همچنین اعمال تحریم‌ها در حوزه جنگ اقتصادی و سعی در ناامن کردن ایران برای از بین بردن امنیت هستیم.

**در حال عبور از تحریم ظالمانه هستیم

وی خاطرنشان کرد: رهبرانقلاب چارچوب کلی مقابله با این تهدیدات را ترسیم فرمودند که شامل حمایت از دولت قانونی کشور و بستن راه مذاکره بود. عناصر اصلی این راهبرد حاکمیت، دولت و مردم هستند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران افزود: در بعد حاکمیت ملی می‌بایست بر وحدت ملی حول محور رهبر انقلاب که ناشی از تفکر اسلام ناب، تفکر حضرت امام و قواعد قرآنی است تکیه کرد. در بعد دیگر دولت، مسئولیت اجرایی جدی دارد. ما امروز در حال عبور از تحریم ظالمانه غربی‌ها هستیم و دولت در این مسیر نیاز به تقویت دارد.

وی ادامه داد: مردم باید شرایط امروز کشور را درک کنند و در این شرایط حساس بصیرت انقلابی خود را نشان دهند. وقتی آمریکایی‌ها با چراغ روشن به وسط میدان می‌آیند، جبهه کاملا شفاف و مشخص است و امروز همه جریانات وفادار به انقلاب باید موضع‌گیری خود با دشمن را مشخص کنند.

**سوریه‌سازی از سایر کشورهای منطقه از راهبردهای آمریکا بود

جلالی با بیان اینکه سوریه‌سازی از سایر کشورهای منطقه یکی از راهبردهای آمریکا بود، گفت: مردم ما امروز قدر امنیت ایجاد شده در کشور را که ثمره خون شهیدان است به خوبی می‌دانند. همچنین مردم قدر ولایت و فرماندهی کل که جبهه درگیری با استکبار را هدایت می‌کند، می‌شناسند و باید نگاهشان به سرانگشت ایشان باشد.

وی با اشاره به ضرورت پدافند غیرعامل گفت: امروز ضرورت پدافند غیرعامل بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و ما در حوزه‌های مقابله با دشمن نیاز به دانش تخصصی و علمی داریم. امروز با تهدیداتی در حوزه سایبری روبرو هستیم که با هدایت‌های خوبی که در این زمینه صورت گرفته آمادگی مقابله با آن را داریم. همانگونه که تابستان داغ دشمن به تابستانی مایوس‌کننده تبدیل شد انشاءالله در ادامه دشمن را با شکست روبرو می‌کنیم.
منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها