جزئیات جدید منتشر شده از گوشی تاشوی سامسونگ، Galaxy F در فضای مجازی نشان می‌دهد که این گوشی با رنگ نقره‌ای و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی تولید می‌شود.

اطلاعات جزئی لو رفته از گوشی تاشوی سامسونگ

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تنها دو روز باقی مانده است تا کنفرانس توسعه دهندگانسامسونگ برگزار شود؛ جایی که این کمپانی کره‌ای قرار است اطلاعات جزئی رسمی گوشی تاشوی خود را که با نام Galaxy F شناخته می‌شود، اعلام کند اما تا زمان ارائه اطلاعات، جزئیاتی از این گوشی لو رفته و به تازگی، اطلاعات جزئی دیگری از Galaxy F در فضای مجازی رؤیت شده است.

با نگاه کامل به ظاهر خارجی این گوشی، به نظر می‌رسد مشتریان Galaxy F قادر خواهند بود گوشی تاشوی سامسونگ را تنها با بدنه به رنگ نقره‌ای خریداری کنند. رنگ نقره‌ای روی بدنه کناری Galaxy F و پنل پشتی آن به طور کامل دیده خواهد شد. هرچند، در قسمت جلویی دستگاه، حاشیه‌های صفحه نمایش بزرگ و ۷.۳ اینچی این گوشی خواهند بود که با حاشیه مشکی رنگ دیده خواهند شد.

بر اساس شایعات اخیر، این گوشی هوشمند با نسل بعدی پردازنده‌های کوآلکام با تراشه Snapdragon ۸۱۵۰ تولید خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات حافظه رم این دستگاه تأیید نشده باقی می‌مانند اما بر اساس اطلاعات اخیری که فاش شده‌اند، یک حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی در این گوشی قرار خواهد گرفت که همچنین می‌توان حافظه ذخیره‌سازی آن را از طریق microSD گسترش داد. گزارش‌ها نشان می‌دهند Galaxy F با یک باتری دارای ظرفیت بین ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از دو سیمکارت روانه بازار خواهد شد.

بر خلاف برنامه‌های سامسونگ برای اعلام اطلاعات رسمی گوشی تاشوی خود در این هفته، انتظار نمی‌رود این گوشی تا اوایل سال ۲۰۱۹ آماده روانه شدن به بازار شود. این یعنی Galaxy F ممکن است با رقیبی جدی تولید کمپانی ال‌جی که قرار است گوشی تاشوی خود را در CES ۲۰۱۹ معرفی کند، مواجه شود.

گفتنی است، مدتی پیش FlexPai به عنوان اولین گوشی تاشو در جهان معرفی شد. این گوشی دارای یک لولا در مرکز نمایشگر خود بود که آن را به دو نیمه تقسیم می‌کرد و سایز این صفحه نمایش را کاهش می‌داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها