در اثر تیراندازی به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی رام الله واقع در وسط کرانه باختری، ۲ شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.

زخمی شدن ۲ شهرک‌نشین صهیونیست در اثر تیراندازی به سمت اتوبوس صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این تیراندازی در نزدیکی شهرک "بیت ایل" واقع در اراضی فلسطینیان در منطقه رام الله به وقوع پیوست که منجر به زخمی شدن ۲ شهرک نشین صهیونیست شد که یکی از آنها راننده این اتوبوس بود.

منابع محلی خاطر نشان کردند که خودروهای امدادی رژیم صهیونیستی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و نظامیان صهیونیست با بستن ایست بازرسی نهظامی "بیت ایل" مانع از تردد خودروهای فلسطینیان از طریق آن شدند و همچنین اقدام به شلیک منور در ورودی شمالی شهر البیره شدند.

گفتنی است که سال ۲۰۱۸ شاهد افزایش قابل توجه عملیات های مقاومتی در کرانه باختری است و مقاومت فلسطین ضربات متعددی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است؛ به طوری که تقریبا هیچ روزی نبوده است که خبری از درگیری در مناطق مختلف این منطقه منتشر نشود و هر از چند گاهی هم عملیات های مقاومتی در نقاط مختلف این منطقه به وقوع پیوسته است که طی ۱۰ ماه نخست سال ۲۰۱۸ منجر به هلاکت ۱۱ صهیونیست؛ یعنی تقریبا یک نفر در هر ماه شده است. علاوه بر این، در این عملیات ها بیش از ۱۶۰ صهیونیست هم زخمی شده اند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها