مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌هایی انجام شده که آن را پیگیری می‌کنیم.

 در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌ شده است
به گزارش قدس آنلاین ، فرزاد فتاحی درخصوص ایرادهای فدراسیون والیبال به‌سالن مهران مشهد گفت: در حال رایزنی با فدراسیون والیبال و سازمان لیگ هستیم تا این مشکل را حل کنیم، نمی‌دانیم چه شد که به‌یک باره اعلام کردند سالن ما مشکل دارد، تیم پیام تاکنون نتایج خوبی گرفته و ما به‌دنبال ایجاد شرایط بهتر برای این تیم هستیم، اما ایرادی که به‌سالن ماگرفته شده شرایط ما را دگرگون می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: ایراد وارد کردن مسائل خاص خودش را دارد، اما حرف ما این است که چرا در جریان مسابقات این موضوع باید اعلام شود؟ ما از فدراسیون خواستیم تا تغییرات مدنظر آنها در زمان دیگری انجام شود، باید صبر کنیم تا تعطیلاتی در لیگ ایجاد شود تا با هماهنگی فدراسیون و کمک تیم پیام مشکل سالن مهران را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: باید بگویم در موضوع تغییر سالن مهران شیطنت‌هایی انجام شده که آن را پیگیری می‌کنیم، امیدوارم فدراسیون والیبال حق هواداران مشهدی را بدهد تا مسابقه هفته هشتم هم برگزار شود، رایزنی‌های اولیه را با فدراسیون داشته‌ایم تا تغییرات مدنظر مسؤولان در تطعیلات انجام شود، برای بازی‌ هفته هشتم نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و توان تغییر سالن را نداریم.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها