کرمان_ سرهنگ‌ جعفر غضنفری گفت: الگو برداری و تقلید از والدین توسط فرزندان مهمترین عامل رفتارسازی فرزندان و نیازمند حساسیت و توجه ویژه است.

الگوبرداری از رفتارهای صحیح والدین مهم‌ترین روش رفتارسازی است

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفرغضنفری فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر به مناسبت هفته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، امروز (دوشنبه) در جمع اولیاء و مربیان دانش آموزان سه دبیرستان دخترانه این شهر اظهار داشت: الگو برداری و تقلید از والدین توسط فرزندان مهمترین عامل رفتار سازی فرزندان و نیازمند حساسیت و توجه ویژه است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر بیان داشت:عمده رفتار و عملکرد افراد، تحت تاثیر الگوپذیری و یکسان سازی رفتار در خانواده شکل می گیرد از اینرو والدین دراین خصوص بایستی مراقبت ویژه ای داشته باشند تا بهترین رفتارها را به فرزندان خود منتقل کنند.

وی افزود: دنیای استکبار جهت تخریب اعتقادات و باورهای تربیتی و دینی مردم در همه عرصه ها بخصوص فضای رسانه ای با استفاده از فنون و روش های اغوا کننده در حال فعالیت است که خانواده ها با دیدگاه انتقادی می توانند در مراقبت و مقابله با این تهاجم گسترده ضد ارزشی که دشمن بر آن هدف گذاری کرده، نقش بسیار مهمی را ایفاء کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر در پایان خاطرنشان ساخت: در کنار آموزش بایستی به موضوع بسیار مهم پرورش نیز توسط والدین توجه شود و بطور مداوم شرایط فرزندان خود و معاشرتهای آنان را در مدرسه تحت کنترل داشته باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها