مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بابت این برنامه‌ریزی و بازی که برای ما مقابل پیکان گذاشته شد، تأسف خورد.

علیپور: در هیچ جای دنیا در روزهای فیفادی مسابقات باشگاهی برگزار نمی‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی علیپور پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر پیکان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: عملکرد بسیار خوبی مقابل پیکان داشتیم اگرچه نیمه اول گل دریافت کردیم اما در ۴۵ دقیقه دوم با صحبت‌هایی که برانکو با ما انجام داد، آنچه که در توان داشتیم به کار بستیم تا بتوانیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسیانیم.

وی ادامه داد: تلاش بچه‌ها ستودنی بود، آنها توانستند در چند دقیقه، دو گل وارد دروازه پیکان کرده و شکست را با پیروزی جابجا کنند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با انتقاد از برگزاری این دیدار توسط مسئولان سازمان لیگ افزود: باید به حال چنین برنامه‌ریزی تأسف خورد که ما در سخت‌ترین شرایط و درست در زمانی که حتی چند بازیکن را در اختیار نداشتیم، این بازی را برگزار کردیم؛ در هیچ جای دنیا در روزهای فیفادی مسابقات باشگاهی برگزار نمی‌شود و این فقط در ایران اتفاق می‌افتد.

علیپور همچنین با انتقاد از عملکرد داور این دیدار تصریح کرد: امیدوارم برنامه ۹۰ این داوری را کارشناسی کند؛ سوت‌های بی‌دلیل و خطاهایی که بر روی ما انجام شد اما داور به راحتی از آن گذشت و در مجموع اعتقاد دارم عملکرد داور ضعیف بود.

وی گفت: در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم، تمام بدنم می‌لرزد؛ آن هم به دلیل اینکه فشار زیادی بر روی ما آمد، تمرین نداشتیم ولی مجبور شدیم این بازی را برگزار کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: روز یکشنبه دیدار سختی برابر تراکتورسازی خواهیم داشت و باید آن بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم تا بتوانیم باز هم به صدر جدول نزدیک شویم؛ البته از برانکو هم تشکر می‌کنیم که در سفر بود اما فوراً به ایران آمد و توانستیم در کنار یکدیگر و با اتحادی که بین همه اعضای تیم وجود دارد، سه امتیاز حساس این دیدار را از آنِ خود کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها