همزمان با روز کتاب و آغاز هفته‌ کتاب‌خوانی و با حضور جمعی از اساتید، مدرسین و فضلای حوزه علمیه مشهد مقدس، ائمه‌ی جماعت، تنی چند از اساتید دانشگاه ، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی و تعدادی از اعضای دفاتر مراجع معظم تقلید در مشهدمقدس، مراسم افتتاحیه‌ی کتاب‌خانه عمومی مرحوم آیت‌الله‌العظمی حاج سید عبدالله شیرازی برگزار شد.

کتاب‌خانه عمومی آیت‌الله‌العظمی شیرازی(ره) در مشهد مقدس افتتاح شد
 
به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیت مرحوم آیت‌الله‌العظمی شیرازی، موسس این کتاب‌خانه طی گزارش کوتاهی از چگونگی تاسیس و تاریخچه‌ی این کتاب‌خانه و سعی و کوششی که در این راه به ‌وسیله‌ی حجت‌السلام‌المسلمین حاج سید عبدالله شیرازی به کار گرفته شده تاکید کرد: تاسیس این کتاب‌خانه در راستای ارائه هرچه بیشتر خدمات علمی و دینی به علاقه‌مندان علم و فضیلت بوده و امیدواریم فضای علمی شایسته‌ای برای استفاده هرچه بهتر از اربابان دانش و پژوهشگران محترم باشد.
آیت‌الله سید محمدعلی شیرازی خاطرنشان کرد: این آغاز کار است و ان‌شاالله با برخورداری از تاییدات تامه الهی و عنایات عالیه بقیه‌الله امام زمان(عج) این مرکز علمی رو به توسعه و فعالیت‌های آن در ابعاد مختلف گسترش پیدا خواهد کرد.
وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون موضوعات کتب موجود در این کتاب‌خانه و تعداد آن‌ها، از راه‌اندازی بخش‌های جدیدی در این کتاب‌خانه همچون واحد پژوهش، مرکز اسناد، واحد فضای مجازی و بخش مطبوعات در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب‌خانه‌ی آیت‌الله العظمی شیرازی(ره) در خیابان آیت‌الله بهجت، بهجت 7، جنب حسینیه امیرالمومنین(ع) واقع شده و همه روزه (به جز جمعه‌ها) از ساعت 8 الی 13 و 16 الی 19 پذیرای مراجعین محترم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها