۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 630898

سرمربی تیم ملی گفت: ایستگاه بعدی برای تیم ملی تکواندو رقابتهای پراهمیت قهرمانی جهان است وتلاش می‌کنیم تا با تلاش زیاد تیم خوبی را برای این میدان مهم آماده کنیم.

عسگری: تیم ملی در اعزام خود مشکل داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فریبرز عسگری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسابقات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم، مرحله نهایی رقابتهای سال ۲۰۱۸ با حضور بهترین های دنیا در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد و حساسیت های خاص خود را داشت. میدان فجیره مبارزه میان ۱۶ تکواندوکار برتر دنیا در هر وزن بود که خیلی از نامداران شکست خورده و بعضا از رسیدن به مدال بازماندند.

وی در مورد عملکرد تیم ملی تکواندو کشورمان در این مسابقات هم گفت: تکواندوکاران ما در این مسابقات اشتباهاتی در جریان مبارزات خود داشتند که باید در تمرینات روی آنها بیشتر کار کرده و برای رفع آنها اقدام کنیم. البته تکواندوکاران ما به کسانی باختند که در این رقابتها موفق به کسب مدال شدند.

سرمربی تیم ملی افزود: قصد توجیه ندارم و شکست هم قابل توجیه نیست، ما باید اینقدر خوب تمرین کنیم و خوب باشیم که در مسابقات سطح بالایی چون میدان فجیره نتایج لازم را بدست آورده و پیروز شویم. برای این کار نیز باید با کار سخت  نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

عسگری ادامه داد: البته نباید از این نکته هم به سادگی بگذریم که تیم ملی در اعزام خود مشکل داشت، در ابتدا به روادید تیم صادر نشد و ملی پوشان در زمان مقرر به محل برگزاری اعزام نشدند.. بعد از آن هم که برای من روادید صادر نکردند و من شب قبل از شروع مسابقات به تیم ملحق شدم. روی تمرین و حضور تکواندوکاران نظارت نداشتم.

وی در پایان گفت: این را قبول دارم که باید در خصوص آن بخش که مربوط به کادر فنی است نسبت به قبل دوچندان بیشتر کار کنیم و اشکالات لازم را از بین ببریم تا در هر میدانی با دست پربرگردیم. چرا که ما تیم ایران هستیم. ایستگاه بعدی ما رقابتهای قهرمانی جهان است که با تمرینات منسجم و هدفمند تیمی خیلی خوب را برای این مسابقات مهم آماده کنیم.

شایان ذکر است تیم چهار نفره تکواندو ایران در رقابتهای گرندپری امارات موفق به کسب یک نشان برنز شد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها