ایلام - پرویز شریفی گفت: امسال در ۹ دستگاه اجرایی رزمایش برگزار شد که تعداد ۵ رزمایش آن در هفته پدافند غیرعامل بوده است.

برگزاری ۹ رزمایش پدافند غیر عامل در ایلام!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ "پرویز شریفی" عصر روز شنبه در نشست با رسانه های دیداری و شنیداری با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان ایلام بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد، اظهار داشت: پدافند غیرعامل بستر مناسبی برای توسعه پایدار است.
 
وی افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل و رعایت اصول هفتگانه پدافند در مکان یابی و جانمایی می تواند تأسیس و ایجاد طرح ها و زیرساخت ها را در آینده استمرار و پایداری آنها را نیز در پی داشته باشد.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام ایران را کشوری پیشرو در زمینه استقلال خواهی در دنیا ارزیابی کرد  و یادآور شد: پدافند غیرعامل که مبتنی بر دفاع است به عنوان یکی از اساسی ترین سازمان های تشکل شده در کشور وظیفه ی حفظ و صیانت از سرمایه های کشور را برعهده دارد.

پرویز شریفی با اشاره به بهره برداری از ۵ پروژه در حوزه پدافند غیر عامل در استان بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته؛ امسال ۵ پروژه در زمینه راه اندازی سیستم ups در ادارات استان و احداث مسیر ترشابه به مهران به بهره برداری رسید.

وی آموزش در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد و یادآور شد: در سال ۹۷ حدود ۶۰ هزار نفر ساعت آموزش در زمینه های بیولوژی، تروریسم و... در استان ایلام ارائه شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام خاطرنشان ساخت: قرارگاه سایبری، قررگاه دفاع اقتصادی و کارگروه های تخصصی ذیل نظر شورای پدافند غیرعامل وظیفه ارائه آموزش ها را بر عهده دارند.

پرویز شریفی تصریح کرد: امسال در ۹ دستگاه اجرایی رزمایش برگزار شد که تعداد ۵ رزمایش آن در هفته پدافند غیرعامل بوده است.

وی حمایت های مسئولین ارشد استان و در رأس آنها استاندار را از عوامل موفقیت پدافند غیرعامل استان ایلام ارزیابی کرد و گفت: تلاش های صورت گرفته و همدلی بین مسئولین مرتبط با پدافند غیر عامل ایلام را به استانی امن و الگو تبدیل کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل اظهار داشت: حفظ تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت کشور، جان مردم و... و. را از ماوریت های سازمان پدافند غیر عامل است.

 پرویز شریفی یادآور شد: پدافند غیرعامل هدفی جز مصون سازی سیستم سیاسی، سیستم اقتصادی و امنیتی مردم ندارد.

گفتنی است؛  پرویز شریفی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ایلام در پایان این نشست خبری با تقدیر از اصحاب مطبوعات و رسانه های دیداری و شنیداری استان، با سعه صدر و صمیمیت به سئوالات متنوع خبرنگاران پاسخ گفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها