دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: اگر انتقادی می‌کنم از سر دلسوزی و برای شفاف‌سازی است و گرنه کشتی و تمام متعلقات آن مبارک آقایان باشد.

نوروزی: پاسخ زحمات کشتی‌گیرانی را بدهند که ناامیدشان کردند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امید نوروزی در واکنش به صحبت‌های سرپرست فدراسیون کشتی که گفته بود اطلاعاتش را زیاد کند، اظهار داشت:‌ بهتر است بنی‌تمیم به جای گمراه کردن مردم و دادن آدرس اشتباهی در فضای مجازی در رسانه ملی گزارش کاملی در ابعاد فنی، مدیریتی و اقتصادی در خصوص این ۷ سال بدهد.

وی ادامه داد: توصیه من به بنی‌تمیم این است که حرمت‌ها را حفظ کند و مردم را گمراه نکند. شاید این صحبت‌ها به درد عوام جامعه بخورد، اما خانواده کشتی به خوبی هدف از مطرح کردن این مسائل را می‌داند. هیچ وقت هیچ توهینی به خانواده کشتی نکرده‌ام و هیچکس نباید از انتقاد دلسوزانه ناراحت شود. کشتی با تمام متعلقاتش مبارک آقایان باشد. افرادی که چشم‌هایشان را بستند و روی حق جوانانی که با چشم‌های گریان پا گذاشتند و آنها را از تیم ملی دور کردند باید پاسخگو باشند.

* پاسخ زحمات کشتی‌گیرانی را بدهند که ناامیدشان کردند

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان  و المپیک تصریح کرد: اگر انتقادی را مطرح می‌کنم براساس شواهد و مدارک است و شاید برخی از مطالب به اشتباه در رسانه‌ها منعکس شده باشد. من نگفتم فدراسیون کشتی ۱۶۰ پرسنل دارد بلکه با تمام افرادی که به هر طریقی از فدراسیون حقوق می‌گیرند،  ۱۲۰ پرسنل دارد. باید دست افرادی که هیچ خروجی برای کشتی ندارند از فدراسیون کوتاه شود. خود فدراسیون به تنهایی آنقدر هزینه دارد که نیازی به چنین ولخرجی‌هایی نباشد. 

نوروزی ادامه داد: بهتر است به جای این همه قانونی که تصویب کرده‌اند و برای رسیدن به اهداف‌شان بند و تبصره‌های گوناگون به آن اضافه کرده‌اند پاسخ زحمات کشتی‌گیرانی را بدهند که به راحتی از تیم ملی کنار گذاشته شدند و ناامیدشان کردند و از آنها طلب بخشش کنند. نمی‌دانم از کِی انتقاد دلسوزانه بی‌احترامی به پیشکسوتان شده است؟ ۲۴ سال است که در کشتی هستم؛ آیا حق ندارم نظراتم را مطرح کنم. خاک پای تمام زحمت‌کشان کشتی و ورزش هستم، ادعایی هم ندارم؛ دنبال پست و مقام هم نیستم که اگر بودم همان زمان پیشنهاد خادم را می‌پذیرفتم و مانند خیلی‌ها به خاطر منافع شخصی‌شان سکوت کرده‌اند با فدراسیون قبل همکاری می‌کردم.

* اگر من ساکت باشم همین اشتباهات تکرار می‌شود

وی تصریح کرد:‌ آیا من به عنوان عضوی از خانواده کشتی حق ندارم برای مردم از اوضاع این رشته شفاف‌سازی کنم تا از تمام ابعاد کشتی مطلع شوند؟ اگر من نگویم چه کسی بگوید؟ چرا کشتی ما در این سال‌ها ناکام بود و فدراسیون‌نشین‌ها هیچ پاسخی برای دلایل این ناکامی نداشتند؟ اگر من ساکت باشم همین اشتباهات تکرار می‌شود و کشتی ضرر خواهد کرد.

* با ۵-۶ ماه تمرین کردن به راحتی مدعی می‌شوم

نوروزی در پاسخ به این سؤال که با توجه به بازگشت محمد بنا آیا تصمیمی برای بازگشت به کشتی دارد یا نه، گفت: دوست دارم کشتی بگیرم؛ اهل بلوف زدن هم نیستم. با ۵-۶ ماه تمرین کردن به راحتی می‌توانم در ۶۷ یا ۷۲ کیلوگرم کشتی بگیرم و مدعی هم هستم. در انتخابی هم شرکت می‌کنم و به دنبال ارفاق نیستم. در تمام این سال‌ها هم همواره با حضور در مسابقات انتخابی جام تختی، یادگار امام و تورنمنت‌های بین‌المللی عازم مسابقات شده‌ام و کسی نمی‌تواند ادعا کند که حتی یکبار هم بدون انتخابی به تیم ملی رسیده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: البته باید ببینم شرایط فدراسیون چه می‌شود، اگر قرار بر تغییرات در فدراسیون بوده است تمام کادر قبلی باید تغییر می‌کرد چون آنها هم در گروه مدیریت قبل حضور داشته‌اند. اگر قرار است فرد ضعیف‌تری به جای خادم رئیس فدراسیون شود، خادم که توانمندی بیشتری داشت و اگر او می‌ماند بهتر بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها