۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 631762

حجت الاسلام حسن روحانی به زودی به سمنان سفر می‌کند.

رئیس جمهور  به سمنان می‌رود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، روز پنجشنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و با هدف بررسی نیازمندی‌های این استان و روند اجرای طرح‌ها در مسیر تحقق توسعه همه‌جانبه و پایدار استان سمنان تشکیل شد.

شرکت‌کنندگان در این جلسه، علاوه بر بررسی آخرین گزارش‌ها از روند اجرای پروژه‌های مصوب قبلی؛ پیشنهادات دستگاه‌ها و طرح‌های مرتبط با حوزه‌های تأمین آب استان، کشاورزی و ادامه برنامه توسعه آبیاری تحت فشار، گسترش مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، انرژی، آموزش عالی، صنعت و معدن، راه و حمل و نقل، محیط زیست، ورزش و همچنین توسعه گردشگری را بررسی و طرح‌های جدید را نهایی کردند.

جزئیات این طرح‌ها که می‌تواند تحولی دیگر در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان سمنان ایجاد کند، توسط رئیس‌جمهور و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان اعلام می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، معاون امور اقتصادی رئیس‌جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به همراه شماری از وزیران کابینه و مسئولان ارشد استان سمنان از جمله شرکت‌کنندگان در این نشست بودند.

قرار رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، به زودی به استان سمنان سفر کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها