سردار زاهدیان در دیدار همتای ترکیه‌ای برضرورت شناسایی سر شبکه های اصلی و بین المللی تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی تأکید کرد.

شناسایی سر شبکه های اصلی و بین المللی تولید مواد مخدر امری ضروری است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با «ابراهیم حقی صید اوغلو لری» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه در مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

 سردار زاهدیان در این دیدار ضمن تشریح اقدامات پلیس ایران برای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: جامعه جهانی، سازمان های منطقه ای و بین الملل از افزایش کشت و تولید موادمخدر در کشور افغانستان نگران هستند و باید برای مبارزه با این معضل همکاری های همه جانبه بین المللی ارتقاء یابد.

وی  افزود: در عرصه مبارزه با مواد مخدر، شناسایی سر شبکه های اصلی و بین المللی تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی و استفاده از تجربیات علمی و عملی پلیس جامعه جهانی ضرورت دارد و این نشست ها با هدف تبادل تجربیات و اطلاعات در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید تداوم  داشته باشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ترکیه نیز در این دیدار با بیان اینکه 2 کشور ایران و ترکیه در مبارزه با مواد مخدر عزم راسخ دارند، اظهار داشت: تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است و آمادگی همه جانبه و جدی خود را برای همکاری با ایران اعلام می کنیم.

ابراهیم حقی صید اوغلولری  در خاتمه این دیدار از پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی این جلسه تقدیرکرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها