فرمانده مرزبانی ناجا از افزایش کشفیات سوخت، کالای قاچاق و مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 کشفیات سوخت قاچاق افزایش یافته است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا به موضوع کولبری اشاره کرد و اظهار داشت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارای مقررات خاص خود بوده و در مرزهای کشور هرگز کولبری مورد تعرض مرزبانان قرار نگرفته است، بلکه  این عزیزان مورد حمایت مرزبانان هستند.

 وی با اشاره به نقش مرزنشینان در توسعه امنیت مرزی، افزود: مرزنشینان  را از خانواده بزرگ مرزبانی می دانیم، آنها درصدی از توان ما در مرزها هستند.

‎فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حادثه تروریستی چابهار، بیان کرد: در مرزها اقدامات خوبی صورت گرفته البته در بیرون از مرزها توطئه هایی طراحی شده که با هوشیاری نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم خنثی می شود؛ قطعا با این عناصر خودفروخته و تروریستی قاطعانه برخورد می‌شود.

سردار رضایی خواستار همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر شد و افزود: مسیر قاچاق مواد مخدر از کشورهای مبداء به سمت دریا آمده و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر  نیازمند عزم ملی و منطقه ای است.

فرمانده مرزبانی کشور از افزایش کشفیات سوخت،کالای قاچاق و مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۴۲ تن مواد مخدر توسط مرزبانان کشف شده که ۱۰ تن از این  میزان کشفیات، توسط مرزبانان استان هرمزگان انجام شده است.

سردار رضایی صریح کرد: هرمزگان از استان‌های پیشتاز در مبارزه با قاچاق سوخت است و امسال کشفیات سوخت مرزبانی این استان،با افزایش سه و نیم برابری به سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها