کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: با شرایطی که تیم ملی در حال حاضر دارد، امید زیادی به قهرمانی این تیم داریم.

علی پروین: امیدوارم بتوانیم پس از سال‌ها، جام را بالای سر ببریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی کشورمان اردوی تدارکاتی مناسبی را داشته و توانسته با حضور هشت ساله‌ کی‌روش به شرایط خوبی برسد.

وی تأکید کرد: اگرچه بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشتیم ولی خوشبختانه با توجه به آمادگی بالایی که بازیکنان داخلی و شاغل در اروپا دارند، مطمئن هستم این تیم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی افزود: به تیم ملی امید زیادی دارم و فکر می‌کنم بتوانیم بعد از ۴۳ سال به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست پیدا کنیم.

پروین در پاسخ به این پرسش که انتظارات مردم از این تیم ملی بسیار بالا رفته، گفت: باید به مردم حق بدهیم، آنها سال‌هاست که منتظر قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام ملت‌های آسیا هستند و با شرایطی که تیم ملی کشورمان در این روزها دارد، مطمئناً این انتظار بیهوده نیست؛ امیدوارم بتوانیم پس از سال‌ها، جام را بالای سر ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا نوبت کی‌روش است تا به آنچه که هدفش بوده، برسد؛ هم دل مردم را شاد کند و هم بتواند به وعده‌هایی که داده‌ بوده، عمل کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها