پلیس انگلیس می‌گوید روز گذشته در شرق لندن سه نفر هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفته و زخمی شده‌اند.

سه نفر در شرق لندن با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، عصر شنبه سه نفر در محله «لیتون» شرق «لندن» با چاقو مورد حمله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، قربانی زن سی و چند ساله این حادثه به همراه دو مرد دیگر در حوالی جاده «چرج» مورد حمله قرار گرفتند. به گفته پلیس لندن حال این زن به‌ خاطر شدت جراحات وخیم است، اما مجروحیت دو مرد جدی نبوده است.

سخنگوی پلیس متروپولیتن گفت: «طی تماسی تلفنی گزارش زخمی شدن یک مرد را در روز شنبه ۵ ژانویه ساعت ۱۵:۳۷ در جاده چرچ، فرعی دهم دریافت کردیم... ماموران پلیس و خدمات آمبولانس لندن به محل اعزام شده و یک زن که با ضربه شدید چاقو زخمی شده بود و دو مرد با جراحت سطحی را یافتند... آن‌ها جهت درمان به بیمارستان شرق لندن منتقل شدند. حال زن که سی و چند سال سن دارد وخیم است. جراحت دو مرد جدی و کاری نیست».

یک آمبولانس هوایی هم به محل اعزام شده است. یک سخنگوی خدمات آمبولانس لندن گفت: «سه واحد آمبولانس، یک متخصص با خودرو، یک مامور واکنش به حادثه و یک آمبولانس هوایی را اعزام کردیم».

تحقیقات پلیس در محل جنایت در خیابان کلیسا در ناحیه «والتام فارست» ادامه دارد.

بر اساس آماری که پلیس لندن منتشر کرده، در سال ۲۰۱۸ دستکم ۱۳۴ مورد قتل در پایتخت انگلستان رخ داده که در ۲۴ مورد، قربانی کمتر از ۱۹ سال سن داشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها