البرز- این روزها هندبال البرز بیش از هر زمان دیگری در تکاپو وفعالیت است وحضور دو تیم این استان در لیگ های کشور شرایطی ویژه را برای این ورزش سالنی و توپی البرز رقم زده است که کمتر نمونه آن در گذشته وجود داشته است.

احیاء تیم لیگ برتری هندبال بانوان البرز با حضور مربی ملی

به گزارش قدس آنلاین، تلاش هیئت هندبال استان البرز برای ایجاد شرایط مناسب برای تمرینات و مسابقات دو تیم لیگی استان بسیار گسترده بوده است وماحصل آن عملکرد خوب تیم مردان در لیگ یک کشور واحیاء وجان گرفتن دوباره تیم بانوان در لیگ برتر بوده است.

با این حال عدم حمایت مناسب و کافی از سوی استان از این دوتیم سبب تنها ماندن هیئت هندبال البرز در این میدان سخت شده است  وانتظار متولیان این ورزش همراهی بیشتر استان با این ورزش مستعد البرز است.

دبیرهیئت هندبال استان البرز در این ارتباط گفت: تیم بانوان استان با نام هیئت هندبال در لیگ برتر شرکت کرده است که در این رابطه وبا توجه به بررسی عملکرد تیم درنیم فصل دوم زمینه حضور طاهره مبری از مربیان مطرح و بادانش وملی را در راس کادر فنی فراهم کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه حضور این مربی مجرب توانسته خون تازه ای درتیم بانوان بدمد و تیم هندبال البرز با احیاء دوباره موفق به کسب نتایج آبرومند در دور برگشت مسابقات شده است.

خادمی با بیان اینکه قرارداد سرمربی تیم تا پایان نیم فصل است و با توجه به برنامه ریزی برای سال آتی قابل تمدید است گفت: هیئت هندبال استان برنامه ویژه برای ارتقا تیم بانوان دارد.

دبیر هیئت هندبال استان البرز در ادامه به عملکرد خوب تیم مردان در لیگ یک هندبال کشور اشاره کرد و گفت: این تیم با سه پیروزی در دور رفت صعود خود را به دور بعدی مسابقات مسجل کرده و بازی های پیش رو حکم بازی تدارکاتی و ایجاد هماهنگی بیشتر را دارد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف اصلی یعنی صعود به لیگ برتر درصددیم تیم را تقویت کنیم وبا برپایی اردوی چندین روزه با آمادگی کامل در دور نهایی شرکت کنیم.

خادمی از درخواست میزبانی مرحله نهایی لیگ یک هندبال خبردادو گفت: در صورت موافقت فدراسیون این رویداد را با عنوان جام فجر چهلم برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به شرایط سخت مالی این تیم ها و محدودیت های منابع هیئت استان برای حمایت سخت افزاری ونرم افزاری از دو تیم لیگی استان گفت: انتظار داریم مسئولان استانی و شهری در این خصوص کمک حال ما باشند و ما را در این شرایط سخت تنها نگذارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها