۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 638882

کشتی گیر آزادکار تیم ملی ایران با بیان اینکه ٢ سال مزه زندگی را چشیدم و حالا کشتی گرفتن برایم سخت شده است گفت: کشتی‌گیران آمریکایی و روس می‌دانند برای چه کشتی می‌گیرند اما من بعد از ۱۰ سال نمی‌دانم چه جایگاهی دارم.

حسن رحیمی: کشتی گرفتن برایم سخت شده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسن رحیمی  کشتی گیر آزادکار تیم ملی ایران در مورد وضعیت بدنی‌اش بعد از حضورش در اردوی تیم ملی آزاد اظهار داشت: مشکل بدنی آنچنانی ندارم، فقط باید از نظر روحی روانی خودم را برای کشتی گرفتن دوباره آماده کنم. در سال‌های زیادی که اینجا (خانه کشتی) بودم آسیب روحی دیدم و بعد در دو سالی که از مسابقه دور بودم تازه مزه زندگی، خانه و خانواده را چشیدم اما دلم همچنان با کشتی بود. 10 سال در این مجموعه بودم و یکسری اتفاقات برایم رخ داد که حقم نبود و این آزارم داد، حالا که برگشته‌ام می‌بینم کشتی برایم سخت شده است، البته باز هم تاکید می‌کنم که برای تمرین کردن مشکلی ندارم.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویم سخت است از این نظر است که دوباره برگشته‌ام به همان اتاق، همان اردو و همان تشک، شما یک کشتی گیر ایرانی را با کشتی گیر روس یا آمریکایی مقایسه کنید، یک ماه در کوه اردو می‌زنند، یک ماه در جنگل، یک ماه در باشگاه، مثل ما نیستند که ١٢ ماه سال در خانه کشتی باشند. تمرینات‌شان به روز است و هر کشتی گیری بنا به شرایط جسمانی و سنی و قدرت بدنی‌اش تمرین می‌کند. علاوه بر این، آنها می‌دانند برای چه کشتی می‌گیرند و آینده‌شان به چه شکل است اما من بعد از 10 سال کشتی گرفتن چه جایگاهی دارم؟ نه اینکه بگویم به من بی‌احترامی کرده‌اند، اتفاقا با غلامرضا محمدی رفاقتی قدیمی داریم و خیلی همیشه به هم احترام گذاشته‌ایم، این فشار به سرمربی تیم ملی هم وارد می‌شود.

دارنده ٥ مدال کشتی آزاد جهان خاطرنشان کرد: در بازگشت دوباره تمرینات به من فشار نیاورد، از فشار تمرین هم نمی‌ترسم، دارم از نظر روحی و روانی با خودم می‌جنگم که با خودم کنار بیایم. بعد از دو سال دوری از تشک، بدون هیچ استرسی زندگی کردم، حالا قرار است دوباره تمرین کنم برای میدانی چون المپیک و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که برای شرکت در چنین میدانی خوب آماده شوم.

رحیمی با تاکید بر اینکه قصد دارد تا پایان امسال در یک جام بین المللی خارج از کشور محک بخورد، گفت: با نظر سرمربی تیم ملی قرار شد امسال حتما در یک جام بین المللی کشتی بگیرم تا وضعیتم بهتر مشخص شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها