شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران اعلام کرد که این شرکت موضوع سرقت از خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی را به مأموران انتظامی اطلاع داده و سارقان موفق به سرقت نشده‌اند.

جدیدترین خبرهای سرقت از لوله‌های نفت تهران

به گزارش  گروه اجتماعی قدس آنلاین، پایگاه خبری پلیس، هجدهم دی‌ماه اعلام کرد: "فرمانده انتظامی شرق استان تهران از بازداشت متهمی خبر داد که چهار ماه از خط لوله اصلی پالایشگاه نفتی شهرری سرقت می‌کرد. "

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران در واکنش به این خبر توضیحاتی را ارائه کرد که متن این توضیحات بدین شرح است:

"در پی پایش‌های روزانه مسیرهای انتقال فرآورده‌های نفتی، نیروهای خط بانِ شرکت متوجه نشست زمین در حریم خطوط و در مجاورت قطعه زمینی محصور شده با دیوار در روستای گلزار از توابع شهرستان پاکدشت شدند.

مسئولین منطقه تهران به محض اطلاع، پس از بررسی‌های میدانی و پیگیری دریافت حکم قضائی، با هماهنگی نیروهای انتظامی، مجوز ورود به زمین مذکور را دریافت نمودند که بعد از ورود، متوجه حفر تونلی به طول ۲۵ متر شدند که به لوله ۱۶ اینچ انتقال فرآورده به سمت استان مازندران ختم می شد. با تحقیقات بیشتر مشخص شد که سارقان با شیوه‌های ناشیانه اقدام به نصب یک عدد شیر فلکه ۴ اینچی در مسیر خط کرده بودند که در حین این اقدام خطرناک، فشار ناشی از خروج مواد، مانع ادامه کار سارقان می‌شود.

در پی این حادثه و با حضور مأموران اداره آگاهی شهرستان پاکدشت، یکی از مظنونین در همان روز دستگیر و عملیات دستگیری سایر مجرمان نیز در حال انجام است. "

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها