سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کنیم تا منشا خدمت به مردم خوب و هواداران نساجی باشیم.

جلالی: نگران سقوط نساجی نیستم، تردید داشتم این مسئولیت را قبول نمی‌کردم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران در حاشیه تمرین امروز این تیم گفت: امیدوارم خداوند به ما کمک کنیم تا منشا خدمت به مردم خوب و هواداران نساجی باشیم. از امروز تمرینات را شروع می کنیم و هدف ما این است از تیم متوسط خارج شده و تیم خوبی شویم. این کار حتما عملی خواهد شد اما حمایت همه جانبه از سوی مسئولان و هواداران می خواهد. در ارکان باشگاه این اراده را دیدیم و قبل از آغاز کار از مربیان قبلی تشکر می کنم و امیدوارم امانت دار خوبی باشم.

جلالی درباره امضای قراردادش با باشگاه نساجی افزود: قرار بود امروز قرارداد را امضا کنیم، اما آقای حدادیان در سوگ یکی از اقوامش است و آقای صنیعی‌فر هم نتوانسته از دبی به تهران بیاید و به همین دلیل قرارداد امروز امضا نشد، اما به دلیل اعتمادی که به مسئولان باشگاه دارم و به خاطر تعهدی که به هواداران نساجی احساس می‌کنم، کارم را از امروز آغاز کردم و از چند روز دیگر قرارداد هم امضا خواهد شد.

سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد کار او در این تیم نسبت به پیکان سخت‌تر است، اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم که شرایطم با دو سال و نیم قبل که کارم را در پیکان آغاز کردم، فرقی نکرده و حتی به نظرم کار در پیکان سخت‌تر بود؛ چراکه با هر بازیکنی که برای حضور در پیکان تماس می‌گرفتم، حاضر به حضور در این تیم نمی‌شد و می‌گفت پیکان گزینه سقوط است و کار سختی داشتیم تا این تیم را به ثبات رساندیم. الان هم ۵ نفر از بازیکنان اصلی نساجی نیامدند و به هر حال این مشکلات وجود دارد و وظیفه ما این است که این چالش‌ها را برطرف کنیم. ۱۴ بهمن باید با ذوب‌آهن در اصفهان بازی کنیم و زمانی نداریم تا این مشکلات مرتفع شود. 

جلالی در پاسخ به این سوال که لیست ورود و خروج بازیکنان مورد نیاز و مازادش را به باشگاه اعلام کرده یا نه، گفت: اسامی‌ که نیاز بود را تهیه کردم و لیست را روز گذشته به مسئولان باشگاه دادم.

وی در خصوص اینکه هدفش در نساجی چیست، گفت: هدف اول این است که بتوانیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم. 

سرمربی جدید نساجی در خصوص برنامه‌هایش برای آماده‌سازی نساجی افزود: در حوزه بدنی برنامه‌های کوتاه‌مدت وجود دارد که من روز گذشته روی آنها متمرکز شدم. ما در فاصله زمانی که داریم، باید کار را انجام دهیم. دو ماه لیگ تعطیل بود و ما یک ماه و نیم آن را از دست دادیم. دقیقا دو هفته فرصت داریم تا کار کنیم و این هم از سختی‌های کار ماست.

جلالی در مورد رویارویی‌اش با هواداران نساجی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه در نساجی مسئولیت بگیرم هم ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشتم و برای آنها ارزش قائل بودم؛ چراکه آنها بهترین هستند و برای دیدار با آنها لحظه‌شماری می‌کنم. 

وی در پاسخ به این سوال که نگران سقوط نساجی نیستید، گفت: اگر ذره‌ای تردید داشتم این مسئله را قبول نمی‌کردم، اما با همکاری مسئولان باشگاه و پشتیبانی به آن موضوع خواهیم رسید.

سرمربی جدید نساجی در خصوص اینکه آیا از مربیان مازندرانی هم در لیستش استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: سعی می‌کنم یک مربی از مازندران در کادر فنی داشته باشم.

جلالی در خصوص اینکه تمرینات تیم نساجی به قائم شهر منتقل خواهد شد یا خیر، گفت: با مسئولان باشگاه در این زمینه صحبت کردم، اگر بخواهیم از ظرفیت آنجا استفاده کنیم باید تمرینات را به قائم‌شهر ببریم، اما گویا امکانات آنجا کافی نیست و اگر امکانات آنجا کافی باشد خوب است که تمرینات را به آنجا ببریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها