مانور دو سالانه طرح اضطراری با حضور نیروهای امدادی و عملیاتی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

مانور «طرح اضطراری»در فرودگاه مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ، مانور دو سالانه طرح اضطراری ظهر یکشنبه به منظور آمادگی هنگام وقوع حادثه با حضور نیروهای امدادی و عملیاتی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

در این مانور یکی از هواپیماهای در حال تعمیر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به صورت فرضی دچار حادثه شد و عملکرد نیروهای خدماتی و امدادی برای رفع بحران و خدمت رسانی به مسافران پرواز مورد سنجش قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی در حاشیه این مانور  در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این برنامه با ۲۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی در ارگانها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتش نشانی و امنیتی برنامه ریزی و برگزار شد.

محمدباقر قاسم زاده افزود: در این مانور به ۸۰ درصد برنامه های پیش بینی شده دست یافتیم و هیچ خللی در برنامه عادی پروازهای فرودگاه مشهد نیز ایجاد نشد و تیم های عملیاتی به انجام اقدامات لازم طبق دستورالعمل ها پرداختند. 

وی بیان کرد: تجهیزات ناوبری مورد استفاده در فرودگاه مشهد در بیشتر فرودگاه های کشور مورد استفاده قرار می گیرد و از این نظر مشکلی نداریم و خوشبختانه طی دو سال گذشته تنها یک حادثه در این مجموعه داشتیم که به خوبی مدیریت شد.

منبع : مهر

انتهای خبر

برچسب‌ها