حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با آیات عظام و مراجع تقلید حضرات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی دیدار کرد.

 دیدار نماینده ولی‌فقیه در سپاه با مراجع تقلید

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سفر به شهر مقدس قم، با آیات عظام و مراجع  تقلید حضرات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها به ارائه گزارشی از اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌ زدایی و مردم‌یاری و اجرای پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی در نقاط کم برخوردار و محروم کشور پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین گزارشی از اقدامات سپاه در حوزه معنویت افزایی و آگاهی بخشی به آحاد کارکنان سپاه و بسیجیان ارائه کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی ارتباط و پیوند سپاه با روحانیت را عمیق و ناگسستنی توصیف و تصریح کرد: پاسداران و بسیجیان به‌عنوان پیشتازان دفاع از انقلاب اسلامی ، گوش به فرمان ولایت تا پای جان در مسیر اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و تامین امنیت و آرامش ملت ایران ایستاده‌اند.

مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها تمسک به قرآن و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را چراغ روشنگر مسیر هدایت انسان توصیف و توصیه‌ها و رهنمودهایی در خصوص حفظ و ارتقای بصیرت دینی و روحیه انقلابی آحاد پاسداران و بسیجیان ایراد کردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها