قزوین_سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی گفت: دشمنان نظام بحران های متعددی را علیه نظام بعد از پیروزی انقلاب آغاز کردند.

دشمنان نظام بحران های متعددی را علیه نظام بعد از پیروزی انقلاب آغاز کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نشست خبری همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور با حضور فرماندهان نیروهای مسلح استان قزوین و اصحاب رسانه ظهر امروز ۲ بهمن‌ماه در معراج الشهدای قزوین برگزار شد.

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این نشست گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز در حالی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که بعد از پیروزی آن شاهد انواع بحران‌ها و توطئه‌ها از سوی دشمنان برای ایجاد ناامنی و بحران و ایجاد موانع در مسیر پیشرفت کشور بوده‌ایم؛ بعد از جنایت های رژیم پهلوی همه بر این بودند که انقلاب پیروز نشود اما انقلاب پیروز شد و دشمنان نظام بحران های متعددی را علیه نظام بعد از پیروزی انقلاب آغاز کردند.

وی یادآور شد: دشمنان توطئه های مختلفی را در آذریایجان غربی و ترکمنستان شروع کردند که از جمله اقدامات علیه نظام می توان به ترور ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه توسط منافقان، ایجاد ناامنی در مناطق مختلف از جمله کردستان و آذربایجان غربی با هدف جدا کردن بخش‌هایی از کشورمان، جنگ تحمیلی ۸ ساله، تحریم و تهدید از جمله این اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته اشاره کرد.

برزگر ابراهیمی خاطرنشان کرد: اقدامات علیه کشور و توطئه کردستان و آذربایجان غربی برای ایجاد امنیت و آرامش در این مناطق بیش از ۳۸ سال بود که رزمندگان جان فشانی های را در این برهه داشته اند و این رشادت ها هنوز هم ادامه دارد و در حال حاضر شهدایی همچون شهید فرشاد رمزی نیز در این مسیر شهید می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: شهیدصیادشیرازی، شهید چمران و شهیدبروجردی با تمام رزمندگان به کردستان اعزام شدند و امروز امنیت کردستان فراهم شده است.
 
برزگر ابراهیمی به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین پرداخت و عنوان کرد: در برگزاری این کنگره، تلاش های بسیاری صورت گرفت و کنگره به صورت ارزشمند با صمیمیت و وحدت با باور و اعتقاد قلبی برگزار شد.


وی اضافه کرد: آنچه در این میان کمتر به آن پرداخته شد جایگاه و نقش رزمندگان استان قزوین در منطقه غرب و شمال غرب است و تلاش داریم در آینده‌ای نزدیک از رزمندگان حاضر در این مناطق برای بازخوانی آنچه گذشت دعوت شود و برای همین، فراخوانی به ارگان های مختلف از جمله ناجا، ارتش، وزارت دفاع، جهاد سازندگی، سپاه، نیروی نظامی و انتظامی داده شد تا رزمندگان حاضر در این مناطق را شناسایی و زمینه حضور آن‌ها را در این همایش استانی فراهم آورند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: همایشی با حضور رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در روز ۱۵ بهمن‌ماه در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با حضور سرلشگر «مصطفی ایزدی» معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح و از فرماندهان جبهه غرب برای سخنرانی برگزار می شود و هدف از برگزاری این همایش، جمع آوری اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از سوی رزمندگان حاضر در این مناطق است و امروز هیچ مستندی از حضور رزمندگان استان در این مناطق ازجمله کردستان در دسترس نداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها