تانک‌های رژیم صهیونیستی به بهانه وقوع تیراندازی علیه نظامیان این رژیم در مرز غزه، به هدفی متعلق به حماس در شمال غزه شلیک کردند.

شلیک تانک‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، منابع محلی از شلیک تانک‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه خبر می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد که در واکنش به وقوع تیراندازی از داخل غزه به سمت نظامیان اسرائیلی مستقر در مناطق مرزی، تانک‌های ارتش نیز به یک پست دیدبانی متعلق به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شلیک کرده‌اند.

شبکه خبری قدس اما گزارش داد که جنگنده‌های رژیم اسرائیل نیز مناطقی را در غزه هدف قرار دادند.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از زمان آغاز راهپیمایی های بازگشت در  ۳۰ مارس ۲۰۱۸ تا کنون با تنش روبروست و آرام نشده است. مطابق آخرین آمار نهادهای فلسطین، از ابتدای این راهپیمایی‌ها تا کنون بیش از ۲۵۰ شهید و ۲۵ هزار زخمی زخمی شده‌اند.

راهپیمایی‌های بزرگ «حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و شکست محاصره غزه» از  ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی در گزارش ارزیابی امنیتی و عملکرد خود در سال ۲۰۱۸ می‌گوید که در پاسخ به این عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی، طی یک سال گذشته ۸۶۵ بار به مواضع مقاومت در نوار غزه حمله کرده است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها